بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محكومیت اقدام تروریستی بغداد

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محكومیت اقدام تروریستی بغداد

مجمع جهانی بیداری اسلامی در اطلاعیه ای اشاره کرد: نبردی که آمریکا، صهیونیزم بین الملل و ارتجاع عرب در منطقه به راه انداختند نبردی است همه جانبه که با تحریم و تروریسم اقتصادی، تطمیع در سیاست، جنایت و آدم کشی هم راه است.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است:

«دستان جنایتکار رژیم های خون ریز، سفاک و آدمکش، بار دیگر از آستین داعش بیرون آمد و خون برخی از انسان های مظلوم و بی گناه را در بغداد بر زمین ریخت.

این اقدامات تروریستی در مقطعی روی می دهد که دولت و ملت قهرمان عراق خواهان خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شده اند و در مقابل، آمریکا که به دنبال تضمین و تثبیت حضور جنایتکارانه خود در منطقه است، مبادرت به ترور جنایتکارانه سردار بزرگ مبارزه با تروریسم و داعش شهید سلیمانی که به تعبیر مقام معظم رهبری چهره بین المللی مبارزه با تروریسم بود یا تحریم حشدالشعبی و فرماندهان آن بعنوان مهم ترین نهاد مبارزه با داعش می کنند.

این گونه رویدادهای خون بار پیام های گوناگونی را به همراه خود دارد که عدم تغییر سیاست ها و اهداف آمریکا در منطقه غرب آسیا یکی از آنهاست و امروز که خروج نیروهای اشغالگر از عراق به یک مطالبه عمومی تبدیل گردیده است، مزدوران نیابتی و جنایتکار تروریستی به وضوح نقش پیاده نظام و عروسک خیمه شب بازی را برای ایجاد جنگ، تفرقه، ناامنی، ترس و وحشت در عراق بازی می کنند.

آمریکا همیشه نقشه ها و طرح های شوم خودرا برای بهره کشی، جنایت و به یغما بردن ثروت ها و تجزیه، تضعیف و به استضعاف کشاندن کشورهای منطقه دنبال کرده است.

نبردی که آمریکا، صهیونیزم بین الملل و ارتجاع عرب در منطقه به راه انداختند، نبردی است همه جانبه که با تحریم و تروریسم اقتصادی، تطمیع در سیاست، جنایت و آدم کشی هم راه است.

اینک بعد از گذشت یک سال از شهادت رهبران مجاهد جبهه مقاومت، آمریکا و صهیونیسم بار دیگر به خود جرأت و جسارت بازی در میدان خاورمیانه را داده اند و راه آنرا ایجاد رعب و وحشت در میان جوامع با نقاب داعش و تکفیر انتخاب نموده اند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت خونبار، تنها راه پیروزی و عزتمندی ملت های آگاه و بیدار را هوشیاری، اعتماد به نفس و باور به وعده های الهی، صبر، تقوا و ایمان به خدا در راه مبارزه با مستکبران و جنایتکاران می داند تا ضامن استقلال، آزادی و پیشرفت بیش از پیش کشورها باشند و با اتحاد و همدلی اختتام اشغالگری آمریکا در منطقه را رقم بزنند.




1399/11/03
22:24:43
0.0 / 5
1008
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام