دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچ گاه وارد برجام نخواهد شد

بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچ گاه وارد برجام نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری نام از گیلان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حضور بایدن تغییر در روند کاری دولت ایالات متحده آمریکا در مقابل ایران نخواهد داشت اظهار نمود: بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچ گاه وارد برجام نخواهد شد.


محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مسافرت یک روزه خود به استان گیلان با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان ملاقات و گفتگو کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه با اشاره به اینکه حضور بایدن تغییر در روند کاری دولت ایالات متحده آمریکا در مقابل ایران نخواهد داشت اظهار نمود: بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچ گاه وارد برجام نخواهد شد.
رضایی تضعیف توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را هدف استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: اگر تحولی در شیوه اداره کشور ایجاد نشود بطور قطع مشکلات معیشتی مردم و معضلات اقتصادی کشور در آینده بیشتر خواهد شد.
وی با تکیه بر ضرورت ورود نقدینگی کشور به عرصه تولید تصریح کرد: نیروی انسانی بسیاری در کشور آماده هست تا در عرصه تولید وارد شود و رونق تولید سبب می شود تا سرمایه گذاران برای حضور در این میدان جذب شوند.
عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تغییر شیوه مدیریتی کشور برای حفظ امنیت کشور نکته ای مهم می باشد چونکه عدم تحقق این تغییر سبب بروز مشکلات امنیتی در ۱۰ سال آینده می شود.
رضایی با تکیه بر ضرورت استفاده از ظرفیت نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در دوران گام دوم انقلاب اضافه کرد: تشکیل یک دولت قوی و کارآمد در آینده سبب می شود تا قوای سه گانه بتوانند باهماهنگی در کنار یکدیگر کار کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت آینده باید از ظرفیت تمام عناصر کارآمد جبهه انقلاب اسلامی در راه تحقق اهداف کشور و رفع مشکلات استفاده نماید اظهار داشت: بصیرت افزایی در جامعه برای انتخاب فردی توانمند و کارآمد باید مورد توجه قرار گیرد.
رضایی وجود شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را مغتنم شمرد و خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان عملکردی قابل قبول داشته و توانسته اتحاد را در جریان انقلابی این استان ایجاد نماید.
نظرعلی علیزاده هم در این جلسه اظهار داشت: حل مشکلات کشور نیازمند ایجاد مدیریت جامع و کارآمد است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با تکیه بر ضرورت وحدت عموم جریان های انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با عموم جریان های انقلابی و شخصیت های موثر در جبهه انقلاب تعامل خواهد داشت تا زمینه تشکیل دولت جوان حزب اللهی برای رفع مشکلات کشور ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان فعالیتهای خویش را برای ورود به میدان انتخابات ۱۴۰۰ شروع کرده خاطرنشان کرد: هیئت های موسس شورای ائتلاف در شهرستان های استان گیلان تشکیل شده تا ساز و کار فعالیت ها ساماندهی گردد.
علیزاده وحدت را مهم ترین نیاز جبهه انقلاب در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: حل مشکلات معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی کشور در گروه همدلی تمام جریان های انقلابی است.




منبع:

1399/10/16
11:31:49
0.0 / 5
959
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام