مجتمع قضایی نظامی در شرق استان تهران راه اندازی می شود

مجتمع قضایی نظامی در شرق استان تهران راه اندازی می شود

نشست هماهنگی راه اندازی مجتمع قضایی نظامی شرق استان تهران با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح كشور در فرمانداری پاكدشت برگزار گردید.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این جلسه ضمن اشاره به لزوم تلاش همه جانبه برای خدمت به مردم اظهار داشت: تأمین امنیت در ابعاد مختلف همچون امنیت عمومی و امنیت اقتصادی از مهمترین وظایف دست اندرکاران این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، پشتیبانی از نیروهای مسلح و ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم را مهمترین وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سازمان قضایی نیروهای مسلح در شرق استان از حجم پرونده ها و تمرکز فعالیت ها در پایتخت به اندازه قابل توجهی کاسته شود.

فرماندار پاکدشت هم ضمن اشاره به اقتدار نیروهای نظامی کشور در رویارویی با دشمنان جمهوری اسلامی اظهار داشت: شهرستان پاکدشت به لحاظ شرایط جغرافیایی و قرارگرفتن در محور امام رضا(ع) و مرکزیت شهرستان های شرق استان و ظرفیت های ممتاز پرورش گل و گیاه و تولیدات صنعتی و کمترین نرخ بیکاری، در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.

تمهیدی اضافه کرد: به لحاظ وجود هماهنگی میان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان، آمادگی میزبانی از سازمان قضایی نیروهای مسلح شرق استان، در شهرستان وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار این مجموعه قضایی شاهد ارتباط آسان تر مردم و رسیدگی سریع تر به پرونده های در ارتباط با شرق استان تهران و کاهش هزینه ها باشیم.

حجت الاسلام فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، دکتر ترکی دادستان نظامی تهران، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، تاجیک شهردار پاکدشت و رضایی رئیس شورای شهر پاکدشت و دیگر مسؤلان در این جلسه حضور داشتند.




منبع:

1399/08/25
20:58:16
5.0 / 5
1707
تگهای خبر: پرونده , دادستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام