نظری :

واگذاری های شائبه دار در صندوق بازنشستگی

واگذاری های شائبه دار در صندوق بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری نام نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: گزارش هایی به ما می رسد در خصوص اینكه شركت های تابعه صندوق بازنشستگی كشور شتابزده مبادرت به واگذاری شركت های خود كرده اند كه وزیر كار باید پاسخگو باشد.



علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید پاسخگوی واگذاری های شائبه دار در صندوق بازنشستگی کشوری باشد، اظهار داشت: در سال پایانی دولت، گزارش های نگران کننده ای به نمایندگان مجلس می رسد در خصوص اینکه شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشور شتابزده مبادرت به آگهی کردن فروش شرکت های تحت مالکیت صندوق را دارند.
وی با اعلان اینکه تمام این دارایی ها متعلق به بازنشستگان است و باید نظارت جدی در واگذاری ها صورت گیرد، گفت: بطور قطع در مجموعه شرکت های در حال واگذاری، سرمایه هایی وجود دارد که با برنامه ریزی درست می توان این سرمایه ها را به بهترین شکل و بالاترین ارزش برای بازنشستگان که صاحبان این دارایی ها هستند، حفظ کرد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بررسی ها نشان میدهد ابهاماتی درباره قیمت های کارشناسی و ارزش واقعی دارایی این شرکت ها وجود دارد و برای ما جای سوال است که تصمیم گیران در این شرکت ها چرا برای فروش این دارایی ها عجله دارند؟ آیا مقرر است داستان آلومینیوم المهدی باردیگر تکرار شود؟
نظری با اشاره به اینکه متاسفانه با سوءمدیریت در این شرکت ها شاهد می باشیم که اموال و دارایی هایی این شرکت ها بسیار پایین تر از ارزش واقعی آنها واگذار می شوند، اظهار داشت: لازم است از این واگذاری های شتابزده در سال پایانی دولت جلوگیری شود و مجلس نیز بطور قطع این مساله را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبه خواهدنمود.


منبع:

1399/06/14
10:54:20
5.0 / 5
1900
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام