وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری كرد

پرداخت پاداش اختتام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر

پرداخت پاداش اختتام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر

به گزارش خبرگزاری نام وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: امیدواریم با قولی كه به ما داده اند و روند پرداخت هایی كه در شرف انجام است، پرداخت پاداش اختتام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر اختتام یابد.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش اظهار نمود: روز گذشته برنامه ام را به صورت كتبی و شفاهی ارائه كردم. الان مهمترین كار برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است چونكه در آستانه مهر هستیم و همه همكارانم تلاش می كنند تا بازگشایی مدارس باشكوه بیشتر و بدون نقص اجرا شود.

وی افزود: در برنامه هایم اشاره كردم كه ما باید به ارتباط و پیوند بین خانه و مدرسه دقت نماییم. الان خانواده ها را مخاطب قرار می دهم كه كمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا كند.

حاجی میرزایی اضافه كرد: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای كمك مالی به مدرسه نیست بلكه ارتباط والدین با مدرسه كمك می نماید تا پروسه تربیت دقیق تر و بهتر صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: خبر خوب به فرهنگیان نیز اینكه فرهنگیان از مطالبات معوق رنج می برند كه سوژه پرداخت پاداش اختتام خدمت بازنشستگان شروع شده است و امیدواریم با عنایت به قولی كه به ما داده اند و پرداختی كه در شرف انجام است، تا اختتام شهریور ماه و اوایل مهر پاداش اختتام خدمت فرهنگیان بطور كامل پرداخت گردد.

وزیر آموزش و پرورش همچین با اشاره به اینكه مدارس خشت و گلی حتما تا مهر برچیده می شود، اظهار داشت: این كار در استان سیستان و بلوچستان تا اختتام آبان انجام می شود.

وی درباره استفاده از بخاری گازی در مدارس نیز اظهاركرد: هرجایی كه علمك گاز رسیده است، تا پیش از شروع سرما بخاری گازی نصب می شود. در سایر مناطق كه چنین امكانی ندارد از سایر روش ها همچون رادیاتور روغنی یا انرژی تابشی استفاده می شود تا خطر حادثه به حداقل برسد.

حاجی میرزایی درانتها درباره ثبت نام از دانش آموزان اتباع افغانستانی در مدارس اشاره كرد: تصمیم گیری در این زمینه انجام شده است و اساسا باید این دانش آموزان ثبت نام شوند.






منبع:

1398/06/13
14:57:01
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: دولت , زندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام