روحانی در جلسه هیات دولت:

دولت كارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشكیل می دهد

دولت كارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشكیل می دهد

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت اظهار داشت: دولت از رهنمودهای رهبر انقلاب استقبال كرده و كارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشكیل می دهد.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیأت دولت، ضمن تقدیر و تشکر از بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان، اظهار داشت: دولت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استقبال کرده و کارگروه ویژه رفع موانع تولید را تشکیل می دهد.
حجت الاسلام حسن روحانی ضمن ماموریت به معاون اول برای تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید و مشخص کردن ترکیب کارگروه، اظهارداشت: دولت بمنظور پیش گیری از تداخل و همپوشانی کارگروه با کمیته های مشابه، وظایف و اختیارات آنها را مورد بررسی و بازنگری قرار می دهد.
در این جلسه همین طور وزیر اطلاعات گزارش عملیات پیچیده دستگیری رئیس گروه تروریستی «تندر» را به اطلاع اعضای هیأت وزیران رساند و رئیس جمهور از هوشیاری، برنامه ریزی، شهامت و شجاعت سربازان گم نام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد.
اصلاح مصوبه تامین کود اوره مورد نیاز وزارت جهادکشاورزی
دولت در امتداد برنامه ها و طرح های راهبردی با هدف جهش در تولید، صادرات و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی که یکی از تأثیرگذارترین امر آن استفاده بهینه و بموقع و در حد نیاز کودهای کشاورزی به ویژه کود اوره می باشد، مصوبه مربوط به تامین کود اوره مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی را اصلاح کرد.
به سبب اصلاحیه مذکور، میزان کود اوره تأمینی از طرف شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با هماهنگی واحدهای تولیدکننده برای مصارف کشاورزی، از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش پیدا کرد.
انتصاب های جدید در سازمان های بورس و اوراق بهادار
با تصویب دولت، رحمت اله صادقیان بعنوان عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار، جایگزین محمد طالبی شد.


1399/05/12
23:25:01
5.0 / 5
2076
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام