در پاسخ به تذكر حاجی دلیگانی؛

لاریجانی: مجلس یازدهم ابعاد گام دوم انقلاب را بررسی كند

لاریجانی: مجلس یازدهم ابعاد گام دوم انقلاب را بررسی كند

به گزارش خبرگزاری نام رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: كمیسیون های تخصصی مجلس یازدهم ابعاد مختلف گام دوم انقلاب را كه از طرف مركز پژوهش ها مشخص شده را بررسی كند.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: رئیس مجلس مرکز پژوهش ها را مأمور کرد تا گزارشی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب تهیه کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون مجلس دهم رو به پایان است اما هنوز این اقدام که یک لزوم بوده است، آن طور که باید و شاید انجام نشده است.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار بورس نیز گفت: هم اکنون دو میلیون نفر در آن واحد ثبت معامله می کنند در صورتیکه زیرساخت های سازمان بورس برای این مسئله فراهم نیست و باید زیرساخت های سازمان بورس از نظر الکترونیکی توسعه یابد.
علی لاریجانی در پاسخ به این تذکرات اظهار داشت: مرکز پژوهش ها گزارشی را در مورد گام دوم انقلاب تهیه و ارائه کرد و باید در مجلس بعدی ابعاد مختلف آن در کمیسیون های تخصصی بررسی شود.
وی اظهار داشت: درباب بازار بورس هم مسئولان ذیربط در حال فعالیت هستند تا ظرفیت و زیرساخت های سازمان بورس از نظر الکترونیکی گسترش یابد تا افرادی که می خواهند سهام خُرد بخرند هم بتوانند وارد کار شوند.


منبع:

1399/02/23
14:06:26
5.0 / 5
2752
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام