میرزاده در گزارش خبرگزاری نام عنوان كرد

ضعف دولت درمواجهه با شرایط بحران

ضعف دولت درمواجهه با شرایط بحران

به گزارش خبرگزاری نام سخنگوی كمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: تامین سلامت و امنیت مردم باید مهمترین اولویت دولت در سال جدید باشد و باید تجهیزات لازم بهداشتی و درمانی در همه نقاط كشور به صورت عادلانه توزیع شود.



میرحمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت های دولت در سال جدید، گفت: تامین سلامت و امنیت مردم مهمترین اولویتی است كه دولت باید تمهیدات لازم را برای آن در سال آینده بیش از پیش فراهم آورد.
وی افزود: دولت باید به شعار پیشگیری پیش از درمان، توجه بیشتری داشته باشد و اقداماتی را جهت پیشگیری فراهم آورد تا در زمان وقوع بحران برای مردم مشكلات عدیده ایجاد نشود.
سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلان اینكه برای پیشگیری باید برنامه هایی در آموزش و پرورش تدارك دیده شود، اظهار داشت: باید آموزش های لازم به دانش آموزان داده شود تا آنان بدانند كه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و توجه به حفاظت محیط زیست مسئله ای بسیار مهم می باشد.
میرزاده تاكید كرد: همین طور بهداشت و درمان مردم مسئله ای حائز اهمیت می باشد و دولت باید تجهیزات لازم بهداشتی و درمانی را در همه نقاط كشور به صورت عادلانه توزیع كند.
وی با اعلان اینكه مدیریت بحران ما نشان داده كه عملكرد ضعیفی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه دارد، اشاره كرد: كشور باید برای شرایط بحرانی از قبل سازماندهی و بسیج شود اما متأسفانه در كشور ما معمولاً بعد از آنكه بحرانی اتفاق می افتد، تقسیم وظایف و سازماندهی انجام می شود كه این رویه در سال آینده باید اصلاح گردد.

1399/01/21
13:34:37
5.0 / 5
3028
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام