پزشكیان در صحن علنی مجلس:

دولت برنامه مقابله با كرونا را به مجلس عرضه كند

دولت برنامه مقابله با كرونا را به مجلس عرضه كند

به گزارش خبرگزاری نام نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید هفته آینده برنامه مقابله با كرونا را به مجلس ارائه نماید.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، مسعود پزشكیان در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اینكه از خداوند می خواهیم بیماری رئیس مجلس شورای اسلامی بهبود یابد، اظهار داشت: رئیس مجلس در این مدت بازدیدهای بسیار زیادی داشت و كوشش كرد بنابراین گرفتار كرونا شد و هم اكنون در قرنطینه است كه باید از تلاش وی قدردانی نماییم.
وی با اشاره به اینكه لازم است از كادر درمانی كشور هم تشكر نماییم، تصریح كرد: لازم است از مقام معظم رهبری تشكر ویژه داشته باشیم كه اگر دستورات و سفارش های ایشان نبود، به این راحتی نمی شد مساجد، نماز جمعه و زیارتگاه ها را تعطیل كرد و همینطور سفارش های ایشان سبب شد مردم تصمیمات ستاد ملی مقابله با كرونا را مورد تبعیت قرار دهند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: دولت تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با كرونا را به مجلس عرضه كند و اینگونه نباشد كه هر روز ما یك تصمیم جدید در این راستا بگیریم.
پزشكیان اظهار داشت: ما در شهریور ماه قانون مدیریت بحران را به تصویب رساندیم كه دولت در اجرای آن قصور كرده است كه باید در اینباره پاسخگو باشد.
وی با اشاره به اینكه لازم است از رئیس جمهور هم تشكر نماییم كه به صورت مكرر در جلسات ستاد مقابله با كرونا حضور می یابد، خاطرنشان كرد: مسئله حائز اهمیت این است كه برنامه ملی مقابله با كرونا به صحن علنی مجلس عرضه شود و روز چهارشنبه هفته آینده این گزارش را از دولت می خواهیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان نمود: همینطور از همه رؤسای كمیسیون های تخصصی مجلس می خواهیم در این هفته و هفته آینده پیشنهادات پیشنهادات خویش را برای مقابله با كرونا ارائه نمایند.


منبع:

1399/01/19
12:48:43
5.0 / 5
3074
تگهای خبر: دولت , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام