در نامه رئیس مجلس چین به لاریجانی مطرح شد؛

تاكید بر مبارزه مشترك ایران و چین با كرونا

تاكید بر مبارزه مشترك ایران و چین با كرونا

به گزارش خبرگزاری نام در پیام رئیس مجلس چین به رئیس مجلس شورای اسلامی بر مبارزه مشترك ایران و چین با كرونا تاكید گردید.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، لی جان شو، رئیس مجلس چین در پیامی خطاب به علی لاریجانی، ضمن اظهار تأسف از ابتلای وی به بیماری كرونا و آرزوی بهبودی رئیس مجلس شورای اسلامی، بر حمایت متقابل دو كشور ایران و چین از یكدیگر در مبارزه با ویروس كرونا تاكید و ابراز امیدواری كرد با همكاری مشترك دو كشور بعنوان شركای جامع راهبردی كه همواره در روزهای دشواری به یكدیگر كمك می كنند، كوید ۱۹ كنترل شده و بعد از آن هم ایران و چین همكاریهای دوستانه با یكدیگر را گسترش دهند.
متن این پیام به این شرح است:
جناب آقای دكتر علی لاریجانی
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران
متأسفانه آگاه شدم كه جنابعالی به بیماری كووید ۱۹ مبتلا شدید، بدین وسیله همدردی صمیمانه خویش را ابراز می نمایم و سلامتی و بهبودی جنابعالی را آرزومندم.
چین و ایران شریك جامع راهبردی هستند و همواره در روزهای دشواری به یكدیگر كمك می كنند. پس از شیوع كووید ۱۹ دو كشور به حمایت متقابل از یكدیگر پرداخته و با هم با شیوع این ویروس مبارزه می كنند. مایل هستیم همكاری با ایران در مقابل با كووید ۱۹ را بیشتر از پیش تقویت نماییم تا پیروزی مشترك و قطعی بر كنترل شیوع این بیماری محقق گردد.
اگرچه شیوع كووید ۱۹ مشكلات موقتی را برای دو كشور بوجود آورده است، اما همیاری دو طرف در مبارزه با این بیماری، مشاركت دوستانه فیمابین را عمیق تر كرد. معتقدم پس از آخر شیوع كووید ۱۹، شاهد توسعه بیشتر از پیش همكاریهای دوستانه چین و ایران در زمینه های مختلف خواهیم بود.
بهترین آرزوها را برای جنابعالی دارم.
لی جان شو
رئیس كمیته دائمی كنگره ملی خلق چین
پكن، ۵ آوریل ۲۰۲۰

1399/01/18
23:31:47
5.0 / 5
3198
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام