عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

مجلس تقاضای وام از بانك جهانی را بررسی می كند

مجلس تقاضای وام از بانك جهانی را بررسی می كند

به گزارش خبرگزاری نام، هرمزگان عضو كمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی علاوه بر بررسی طرح های گوناگون پیرامون مدیریت بیماری كرونا، تقاضای وام ۵ میلیارد دلاری از بانك جهانی را نیز مورد بررسی قرار می دهد.



حسین هاشمی تختی بامداد امروز(دوازدهم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به حدنصاب نرسیدن سومین نشست مجازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی كه به علت به حدنصاب نرسیدن رسمیت پیدا نكرد، اظهار نمود: در این جلسه پیشنهاداتی در مورد مزایای ایثارگری و یا جانبازی كادر درمانی كه در خط مقدم مقابله با كرونا هستند و مسائل اقتصادی دوره پس از فروكش كردن كرونا عنوان شد.

وی با اشاره به اینكه در این جلسه مجازی شرایط و نحوه برگزاری جلسات مجلس هم مورد بحث قرار گرفت، اضافه كرد: در این جلسه همینطور به صورت متمركز پیرامون پشتیبانی از كادر درمانی كشور صحبت شد كه امیدواریم در نشست های آتی منتج به نتایج خوب شود.

هاشمی تختی افزود: بررسی طرح تقاضا و دریافت وام ۵ ملیلیارد دلاری برای مقابله با كرونا از بانك جهانی هم در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، به علت محدودیت در ترددها، اعمال و اهمیت قرنطینه و پیشگیری از سفرها، مقرر شده است كه نشست های مجلس از راه ویدئو كنفرانس و به صورت مجازی برگزار شود، دلیل عمده غیبت اغلب نمایندگان در سومین جلسه مجازی مجلس، مشكل در برقراری ارتباط اینترنتی توسط نمایندگان، اعلام شده است.





منبع:

1399/01/12
21:26:44
5.0 / 5
3067
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام