دری نجف آبادی:

شهادت سردار سلیمانی انگیزه مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دو چندان كرد

شهادت سردار سلیمانی انگیزه مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دو چندان كرد

به گزارش خبرگزاری نام ایسنا/مركزی خطیب جمعه اراك اظهار داشت: خدا را شكر كه دشمنان ما انسان های نادانی هستد و احمق ها نفهمیدند كه با جنایاتی همچون ترور سردار سلیمانی تنها انگیزه مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دو چندان می كنند.


آیت الله دری نجف آبادی امروز جمعه هجدهم بهمن در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اراك، حاكمیت تقوا را از دلیلهای اصلی تفاوت جمهوری اسلامی ایران با نظام های شرقی و غربی عنوان نمود و اظهار داشت: اگر امروزه آمریكا و مزدورانش این همه جنایت می كنند و مردم بسیاری را در كشورهای مختلف به خاك و خون می كشند، دلیل اصلی آن فقدان تقوا و نبود تفكرات الهی در بین سیاستمداران آنهاست.
وی افزود: مرز بین حكومت علوی و اموی و همین طور شخصی چون امام راحل (ره) و محمدرضا پهلوی تنها تقواست و همین مهمست كه انقلاب اسلامی ایران را با سایر نهضت های جهانی متفاوت كرده است.
وی وجود مكاتبی چون ماركسیسم و كمونیسم را زاییده تفكرات غربیان دانست و اشاره كرد: كاری كه برای خدا انجام می شود عین پیروزی است و شكست در آن راهی ندارد و به همین علت است كه خداوند باید در همه امورات زندگی ما در اولویت باشد و مانند غربی ها فقط به روزهای یكشنبه محدود نشود.
وی با اشاره به اقدامات جنایتكارانه آمریكا در منطقه، بیان كرد: شخصیت هایی چون سردار سلیمانی و یاران ایشان تا ابد در ذهن مردم باقی خواهند ماند و افرادی چون ترامپ، كارتر، نتانیاهو و سایر جنایتكاران عالم بواسطه اعمال خبیثانه شان در گورستان تاریخ دفن خواهند شد. شهید سلیمانی تا قیام قیامت چون ستاره در آسمان انسانیت خواهد درخشید و نزد خداوند جایگاه والایی خداهد داشت.
وی با تاكید بر اینكه شهیدان با نثار خون پاكشان این انقلاب و مردم آنرا از هجوم دشمنان بیمه كرده اند، اظهار داشت: این ما هستیم كه از كاروان شهدا جا مانده ایم و در این ایام الهی كه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم هست، جای ما در میان شهدا خالیست، و گرنه آنها كه زنده هستند و طبق آیات الهی در نزد پروردگارشان روزی می گیرند. امروزه نوبت من و شماست كه وظیفه خودرا انجام دهیم و در حد توان خود هركاری می توانیم در راه اعتلای این انقلاب و ارزش های آن انجام دهیم.
آیت الله دری نجف آبادی به انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند ماه سال جاری اشاره نمود و اضافه كرد: ملت ایران باید در این روز از آرمان های انقلاب آسلامی دفاع كنند و بار دیگر اقتدار و عظمت خودرا به رخ جهانیان بكشند. این انقلاب، انقلاب امام زمان و امام حسین(ع) و متعلق به دوده است و به افرادی متعلق می باشد كه شیوه و منششان برگفته از عاشورا و كربلاست.
خطیب جمعه اراك اشاره كرد: مردم ما در طول 41 سال قبل وفاداری خودرا به این انقلاب ثابت كرده اند و نشان داده اند و همواره در همه صحنه های اجتماعی در مقابل فتنه های ضاله دشمنان ایستادگی كرده اند.
استان مركزی باید در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال كه سه شنبه هفته آینده برگزار می گردد در استان الگو و اول باشد و همه مردم شامل پیر و جوان و زن و مرد در این انتخابات حضور به هم رسانند.
وی شركت در راهپیمایی 22 بهمن ماه را یك وظیفه ملی و بدون هیچ منتی دانست و اظهار داشت: هر قدمی كه انسان در راه اسلام و انقلاب برمی دارد و در راه حفظ و ارتقای ارزش های آن تلاش می كند، حسنه ای از جانب خداوند برای وی در كارنامه اعمالش ثبت و ضبط می شود و خداوند خود بواسطه رحمت گسترده اش همه مجاهدین در این راه را مورد رحمت و غفران خود قرار خواهد داد.
آیت الله دری نجف آبادی به همزمانی راهپیمایی 22 بهمن و مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و اضافه كرد: خدا را شكر كه دشمنان ما انسان های نادانی هستند و احمق ها نفهمیدند كه با این جنایاتشان تنها انگیزه مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دو چندان می كنند. من اگر مشاور ترامپ بودم هیچ گاه به او اجازه چنین كاری را نمی دادم و نمی گذاشتم كه او با این اقدامش خودرا به منفورترین انسان روی زمین از دید مردم تبدیل كند.
وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را مایه افزایش خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین مردم عنوان نمود و اظهار داشت: هیچ ملتی با تنبلی به جایی نخواهد رسید و ملت ما نیز باید با مجاهدت خود در عرصه های داخلی و بین المللی عرصه را برای حضور نیروهای متجاوز آمریكایی و مزدورانش تنگ كنند.
وی در ادامه به سالروز گرامیداشت فداكاری برخی از نیروهای هوایی كشور در روز 19بهمن 57 و همین طور سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) اشاره نمود و در ادامه اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات دوم اسفند بسیار حائز اهمیت می باشد و مردم باید با انتخابی هوشمندانه به رشد و ترقی انقلاب و كشور كمك كنند. داوطلبان نیز باید اهتمام در اجرای انتخاباتی كاملا سالم داشته باشند و در این مسابقه كسب فضایل و خدمت گذاری به مردم از این یكدیگر پیشی بگیرند.



1398/11/18
14:58:11
5.0 / 5
4191
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام