تاكید محسن هاشمی رفسنجانی بر پشتیبانی از رهبری

تاكید محسن هاشمی رفسنجانی بر پشتیبانی از رهبری

به گزارش خبرگزاری نام رئیس شورای شهر تهران، با تاكید بر قرار داشتن كشور در شرایطی حساس و ضرورت پرهیز از رفتارهای افراطی و تندروی، هرگونه اقدام در جهت تضعیف رهبری را برای ایران زیانبار دانست.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در آستانه برگزاری سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: در شرایطی كه ایران در معرض چالش ها و بحران های همزاد و هم افزا قرار دارد، تضعیف رهبری بعنوان محور اداره كشور، برخلاف مصالح ملی است و سیره آیت الله هاشمی رفسنجانی هم همواره بر حمایت و تقویت رهبری چه در دوران امام خمینی و چه در دوران رهبری آیت الله خامنه ای بوده است.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان كرد: اگر مقرر است مشكلات كنونی كشور، به طریقه درست و عاقلانه ای حل شود، باید توانمندی و وجاهت اركان قانونی كشور را حفظ نماییم و باه مان استدلالی كه تضعیف رئیس جمهور یا مجلس به زیان ایران است، تضعیف رهبری برای ایران زیانبارتر خواهد بود.

وی افزود: رادیكالیسم و تندروی هیچگاه به نتیجه مثبتی نرسیده است و برای بهبود شرایط تنها مسیر پیش روی ما میانه روی است و افراطی گری در هر دو مسیر، باعث بدتر شدن شرایط كشور می شود.

براساس گزارش روابط عمومی دفتر ریاست شورای شهر تهران، محسن هاشمی در انتها اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، همواره بر حفظ عقلانیت و خویشتن داری در هر شرایطی تاكید می كرد و ما بحران های سخت كشور در دهه نخست انقلاب را بر همین مبنا توانستیم پشت سربگذاریم و امروز هم نباید عقلانیت را فدای هیجانات واحساسات نماییم، هم معترضان و هم مدافعان باید در شرایطی منطقی و عقلانی گفتگو كنند و از رفتاری خشونت آمیز یا تحریك كننده بپرهیزند، بطور قطع در فضایی منطقی نظام راهكارهایی برای عبور از شرایط فعلی خواهد داشت.





1398/10/23
22:36:48
5.0 / 5
4255
تگهای خبر: قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام