آمادگی برای جابجایی مسافران تشییع سردار سلیمانی به كرمان

آمادگی برای جابجایی مسافران تشییع سردار سلیمانی به كرمان

به گزارش خبرگزاری نام ایسنا نوشت: مدیركل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود: امروز و فردا آمادگی كاملی برای جابجایی مسافران به مقصد كرمان از همه استانها داریم تا در مراسم خاكسپاری سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تدفین این شهید بزرگوار شركت نمایند.


مراسم خاكسپاری پیكر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت امروز (دوشنبه) در تهران اجرا شد. همین طور پیكر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه ۱۶ دی ماه) برای وداع به قم منتقل شده و بعد از آن برای برگزاری مراسم خاكسپاری و تدفین فردا (سه شنبه ۱۷ دی ماه) به زادگاهش كرمان می رود. داریوش باقرجوان، مدیركل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگویی درباره آخرین وضعیت ناوگان مسافری برای جابجایی مردم و عزاداران و رساندنشان به مراسم خاكسپاری و تدفین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه بخش ها و زیربخش های حمل و نقل عمومی جاده ای در كنار مردم عزادار هستند و برای خدمات رسانی به مردم و رساندنشان به مقصد استان های مختلف آماده خدمت رسانی هستند.
وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای تا امروز پیكر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به استان های خوزستان، خراسان رضوی و تهران منتقل شده است و بعد از انتقال به قم پیكر این شهید والامقام فرا در كرمان به خاك سپرده خواهد شد. در این راستا ناوگان مناسب برای خدمت رسانی به مردم و عزاداران برنامه ریزی شده است و مقرر كرده ایم تا هر ناوگانی از هر استانی مردم را به یكی از این استانها جابجا می كند باید مردم با همان ناوگان به مبدأ خود بازگردند و این برنامه یزی را به جهت اینكه كسی گرفتار مشكل نشود، انجام داده ایم. باقرجوان اشاره كرد: همه تشكل های خصوصی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای اعلام آمادگی كردند تا به مردم و عزاداران سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت رسانی كنند و در این راستا برمبنای نیازی كه هر استان به این ناوگان دارد ناوگان را در نظر خواهیم گرفت و هیچ مشكلی دراین زمینه نخواهیم داشت. ۲۲۳۲۲۹


منبع:

1398/10/19
20:22:21
5.0 / 5
4490
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام