مسعودی:

برای اكران بیشتر آخرین داستان در سینماها مساعدت لازم صورت بپذیرد

برای اكران بیشتر آخرین داستان در سینماها مساعدت لازم صورت بپذیرد

به گزارش خبرگزاری نام یك عضو كیمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این كه ما باید از آثار هنری و ادبی كه محتوای غنی در خود دارند حمایت نماییم با اشاره به انیمیشن «آخرین داستان» اظهار داشت: ما می توانیم برای اكران این انیمیشن در سینماها مساعدت های لازم را در نظر بگیریم تا این انیمیشن در كشور جای بیفتد.


اصغر مسعودی در گفت و گو با ایسنا، در مورد ضرورت توجه به آثاری مانند انیمیشن «آخرین داستان» كه محتوای غنی ملی و میهنی كشور را به نمایش می گذارد اظهار داشت: محتوای غنی فرهنگ ایرانی- اسلامی ما بسیار وسیع است. حتی قبل از ورود اسلام به ایران شاهد این بودیم كه توحید بر فرهنگ ایران حاكم بوده است.
وی ادامه داد: ما به عینا شاهد این فرهنگ و محتوای غنی در آثار هنری و ادبی مختلف مانند شاهنامه فردوسی، بوستان و گلستان سعدی و مثنوی معنوی مولوی هستیم.
وی ادامه داد: اما متاسفانه در این عرصه یك ایرادی هم وارد است كه نمی دانیم باید این ایراد را متوجه چه كسی بدانیم. آن ایراد این است كه ما نتوانستیم آن طور كه باید در آثار خود از این فرهنگ غنی درست استفاده نماییم. باوجود وجود غنای محتوا در نمایش و فیلم مناسب عمل نكردیم. باآنكه ما شاهد آثاری همچون فیلم یوسف پیامبر هم بودیم كه از شبكه های كشورهای مختلف هم پخش می شد.
این عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: زمانی كه برخی قصد دارند نگاه های منفی را به جامعه و جوانان ما تزریق كند یك لزوم است كه ما از این گونه آثار حمایت نماییم. باوجود این كه محتوای این اثر یا شاهنامه بسیار غنی است اما باید تسهیلات لازم را برای این حوزه داشته باشیم. برای مثال امكان دارد برخی سینماها بخواهند این اثر را به نمایش بگذارند ولی به علت عدم استقبال شاید این كار را انجام ندهند. ما می توانیم مساعدت های را در این امر داشته باشیم تا حداقل این انیمیشن در كشور جای بیفتد و یك راهگشایی در این عرصه ایجاد شود.



1398/09/30
13:56:18
5.0 / 5
4366
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام