كاظمی:

دولت گزارشی شفاف درباره كمك معیشتی به مجلس و مردم عرضه كند

دولت گزارشی شفاف درباره كمك معیشتی به مجلس و مردم عرضه كند

به گزارش خبرگزاری نام نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با استناد به بررسی های شخصی خود در حوزه انتخابیه اظهار داشت: به نظر نمی رسد كمك معیشتی دولت به 60 میلیون ایرانی رسیده باشد. دولت گزارشی شفاف به مردم و مجلس ارائه نماید.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، سید حمیدرضا كاظمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: از مردم پلدختر تشكر می كنم كه در اغتشاشات اخیر با صبر مثل همیشه بصیرت داشتند و در صحنه های انقلابی حضور پیدا كرده و تخریب اموال عمومی را محكوم كردند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: به نظر نمی رسد این گونه باشد كه كمك معیشتی دولت به 60 میلیون ایرانی رسیده باشد؛ اینجانب با بررسی در حوزه انتخابیه به این نتیجه ای كه دولت اعلام نموده نرسیده ام انتظار می رود دولت گزارشی شفاف به مجلس و مردم عرضه كند تا گروه های هدف این طرح مشخص شوند.
كاظمی با اشاره به سیل فروردین 98 و سیلاب های اخیر در حوزه انتخابیه اظهار داشت: خسارت به مزارع، باغ ها، تجهیزات شش هزار و 80 كشاورز و زیر ساخت های كشاورزی وارد شده است كه با گذشت حدود 9 ماه بخش عمده این خسارات پرداخت نشده است برای زمین های كشاورزی و تجهیزات كشاورزان هم هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است. انتظار می رود هر چه سریعتر وضعیت كشاورزان و زمین های كشاورزی سامان پیدا كند.
وی با اشاره به تخریب صنایع و راه ها در سیلاب های اخیر خطاب به وزاری مربوطه اظهار داشت: سیل سبب از بین رفتن بخش های زیادی از طریق ها و پل های خرم آباد شده است؛ همینطور در سیل فروردین 98 بیشتر از 800 خودرو و 900 واحد صنفی صدمه دیدند. بعد از گذشت 9 ماه از سیل هیچ كمكی به اصناف، صاحبان خودرو و ترمیم و بازسازی راه های روستاییان انجام نشده است. با عنایت به رسیدن فصل سرما و بارندگی درخواست می كنم كه هر چه سریعتر مشكلات خانه ها و جاده های تخریب شده را حل كنید.



1398/09/18
13:59:53
5.0 / 5
4278
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام