بررسی عملكرد وزارت نفت در تعرفه گذاری مشتركان خانگی

موسوی لارگانی: بر مبنای کدام مصوبه مجلس قیمت قبوض گاز افزایش پیدا کرد

موسوی لارگانی: بر مبنای کدام مصوبه مجلس قیمت قبوض گاز افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری نام، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعرفه مشترکان گاز در روستاها یک دفعه از ۲۰۰ هزار تومان به ۲ تا ۶ میلیون تومان در زمستان گذشته رسید و این اقدام موجبات نارضایتی مردم را به دنبال داشت.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی بیان نمود: ما همیشه کشور خویش را با کشورهای دیگر از نظر مصرف گاز و بنزین مقایسه می نماییم اما نمی گوییم که چه امکاناتی در این کشورها وجود دارد. نمی بینید که خودرو های آنها چه میزان گاز و بنزین مصرف می کند و بخاری های آنها چقدر مصرف گاز دارد. قبوض مشترکان گاز بخصوص مشترکان روستایی یک دفعه از ۲۰۰ هزار تومان به ۲ تا ۶ میلیون تومان در زمستان گذشته افزایش پیدا کرد. این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست.
ایشان در ادامه اظهار نمود: مردم روستاها خانه های بزرگی دارند و گرم کردن آن به سادگی ممکن نیست. اگر با کمبود گاز مواجه هستیم چرا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده نمی نماییم. بر مبنای کدام مصوبه مجلس این تغییر قیمت در قبوض گاز رقم خورده است. اگر رئیس جمهور دستور تخفیف ۷۰ درصدی را نداده بود معلوم نبود چگونه این بی تدبیری مدیریت خواهد شد. در شرایط کنونی زمزمه هایی از افزایش قیمت بنزین شنیده می شود که جای تدبیر دارد. حالا گفته می شود مقرر است کارت های سوخت از جایگاه ها حذف شود، آنگاه خودروهایی که بالای ۲۵۰۰ سی سی بوده و کارت بنزین ندارند چه کار باید انجام دهند؟




منبع:

1402/01/29
10:51:24
0.0 / 5
427
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام