الهیان:

از باب احساس وظیفه در انتخابات ثبت نام كردم

از باب احساس وظیفه در انتخابات ثبت نام كردم

به گزارش خبرگزاری نام نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و داوطلب انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: اگر در فهرست نیروهای ائتلاف انقلاب باشم در رقابت های انتخاباتی شركت می كنم وگرنه انصراف داده و از فهرست ائتلاف حمایت خواهم كرد.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، زهره الهیان بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شركت می كنم، اظهار نمود: بنا ندارم كه مستقل در انتخابات شركت كنم و اگر در فهرست نیروهای ائتلاف انقلاب باشم در رقابت های انتخاباتی شركت می كنم وگرنه انصراف داده و از فهرست ائتلاف حمایت خواهم كرد.
الهیان در پاسخ به سوالی در خصوص اینكه آیا با شورای ائتلاف برای ثبت نام هماهنگ كرده اید یا خیر؟ بیان كرد: بله دوستان خواهش كردند كه بنده ثبت نام كنم، بنده هم از باب وظیفه ثبت نام كردم.
نماینده مردن تهران در مجلس هشتم در پاسخ به سوال دیگری در مورد شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: در دوره های قبلی انتخابات هم ستادهای انتخاباتی بنده مردمی شكل گرفت و هزینه ها متعارف بود و از هزینه های شخصی تامین شد؛ البته بعضی از مردم داوطلبانه ستاد زدند و حمایت هایی انجام دادند. بنده تلاش كردم كه هزینه های انتخاباتی ام به حداقل برسد و بیشتر از اینكه با پوستر و كاغذ تبلیغات داشته باشیم برنامه های خویش را برای كارآمدی مجلس عرضه كنم.
وی افزود: در شرایط فعلی وضعیت متفاوت از انتخابات گذشته است. امروز در عصر فضای سایبر هزینه های تبلیغات به حداقل می رسد و از راه شبكه های اجتماعی و رسانه ها و خبرگزاری ها و سایت ها می توان بخش مهمی از تبلیغات و معرفی كاندیداها را انجام داد.
وی تصریح كرد: عرضه برنامه از جانب نمایندگان بهترین تبلیغ است. ما در شرایطی هستیم كه مردم خواهان كارآمدی مجلس هستند. مردم به دنبال نمایندگان كارآمدی هستند كه بتوانند از حقوق ملت دفاع كنند. هر كاندیدایی كه امروز به صحنه می آید باید برنامه برای كارآمدی مجلس آینده در دفاع از حقوق ملت عرضه نماید.
الهیان اظهار داشت: صدمه شناسی از وضع موجود مجلس اقدام مهمی است. باید نقاط ضعف مجلس فعلی را شناسایی نماییم و ببینیم چه علل و عواملی سبب شده كه مجلس دهم در پشتیبانی از حقوق ملت و كارآمد نیست و در راس امور نیست، عرضه راهبرد برای رفع این صدمه ها و نقاط ضعف بسیار مهم می باشد.



1398/09/12
14:54:40
5.0 / 5
4480
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام