سردار فرحی:

جهاد تبیین ابزار مقابله با جنگ شناختی و امپراطوری رسانه دشمن است

جهاد تبیین ابزار مقابله با جنگ شناختی و امپراطوری رسانه دشمن است

به گزارش خبرگزاری نام جانشین وزیر دفاع اظهار داشت: هر جنگی ابزار خودرا می خواهد که ابزار جنگ شناختی و امپراطوری رسانه دشمن، جهاد تبیین است که بر همه 80 میلیون جمعیت ایران شرکت در این جنگ شناختی لازم است.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع در نخستین همایش ولایتمداران و جهاد تبیین که بامداد امروز در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح انجام شد طی سخنانی اظهار نمود: سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح پیشگان و طلایه دار جهاد تبیین در مجموعه وزارت دفاع شده است که جا دارد از آنها تقدیر و تشکر نماییم.
وی با اشاره به کتاب الغدیر اظهار داشت: علامه امینی بیش از سی سال عمر خودرا در امتداد جهاد تبین گذاشتند و بیش از ده هزار کتاب خواند و به کشورهای مختلف سفر کرد تا بتوانند کتاب الغدیر را بنویسند و امروز نیز جهاد تبیین روحیه و از خودگذشتگی مانند این می خواهد.
جانشین وزیر دفاع با اشاره به پیشرفت های کشورمان اظهار داشت: باید ببینیم پیش از انقلاب در عرصه های علمی، نظامی، دفاعی، نانو، هسته ای و … کجا بودیم و امروز کجا هستیم این عزت و اقتدار چگونه به دست آمده است.
سردار فرحی، جهاد تبیین را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: همه ما باید به خانواده و فرزندان خود بگوییم که پیش از انقلاب در چه فلاکتی بودیم و امروز کجا هستیم و این اقتدار و توانمندی تنها قسمتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هدف انقلاب رسیدن به تمدن اسلامی است.
وی با اشاره به نظریه جنگ تمدن های هانتینگتون افزود: هانتینگتون نظریه جنگ تمدن ها را درباب تقابل با ایران بیان کرد و بر این اساس بود که آمریکا ساختار ارتش خودرا تغییر داد و ساختار جنگ شناختی و جنگ سایبری و نیروی فضایی را به نیروهای نظامی خود اضافه کرد و در این حوزه با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای تلاش دارند نخبگان ما را تشویق به مهاجرت کرده و بی بند و باری و بی حجابی و فرهنگ گریزی را رواج و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ناچیز جلو دهند. اما بنابر آیات قرآن کریم آنها کور خوانده و نمی توانند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند، این جنگ شناختی رسالت ما را سنگین تر می کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو نماییم.
جانشین وزیر دفاع اظهار داشت: در صورتیکه در پیش از انقلاب اسلامی ۴۰ هزار مستشار نظامی در کشور ما بودند و امور را در دست داشتند و پس از انقلاب آنها از کشور رفتند اما امروز در عرصه های مختلف به دستاوردهای بسیار عظیمی رسیده ایم که در عرصه های مختلف هوایی، دریایی، زمینی و سایر عرصه ها حرف های بسیاری برای گفتن داریم و در اوج اقتدار هستیم.
سردار فرحی اشاره کرد: ما طی ۴۰ سال از یک مصرف کننده صرف به یک تولیدکننده نوآور تبدیل گشته و به فناوری باز رسیده ایم. گام دوم نظام نوآوری نظامی تدوین و توسط وزیر محترم دفاع ابلاغ گردیده است و ما با جدیدت کار را برای تغییر زیست بوم فناوری دفاعی پیش می بریم.
وی، جنگ تمدنی دشمنان مقابل ملت ایران را بسیار جدی دانست و اظهار داشت: دشمن با بهره گیری از تمام امکانات خود جنگ شناختی و تمدنی را مقابل ملت ما به کار گرفته و همه ۸۰ میلیون جمعیت ما را هدف قرار داده است، البته این جنگ هم مانند هر جنگ دیگری ابزار خودرا می خواهد که ابزار این جنگ شناختی و امپراطوری رسانه دشمن، جهاد تبیین است که بر همه ۸۰ میلیون جمعیت ایران شرکت در این جنگ شناختی لازم است، البته مردم ما همه در این حوزه حضور دارند اما وظیفه ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین برای مردم تشریح نماییم.
جانشین وزیر دفاع اشاره کرد: امید ما این است که خداوند نمی گزارد نور حق خاموش شود اما ما نیز باید رسالت خودرا انجام دهیم و جهاد تبیین را حدی بگیریم.


منبع:

1401/04/23
13:40:58
0.0 / 5
574
تگهای خبر: ابلاغ , زندان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام