نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح كرد

نیاز به تعریف اخلاق حرفه ای در عرصه لغزنده شورا

نیاز به تعریف اخلاق حرفه ای در عرصه لغزنده شورا

گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه شورا عرصه لغزنده ای است، اظهار داشت: ما نیازمند تعریف اخلاق خرفه ای برای شوراها هستیم.


غلامرضا منتظری بامداد امروز در اجلاسیه روسای شورای استانهای کشور در گرگان اظهار نمود: اجلاس ها باید برمبنای نظام مسائل شوراها تشکیل گردد و هر اجلاس بطور پلکانی حداکثر به یک الی دو مسئله اساسی بپردازد در غیر این صورت در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهید بود.
وی ادامه داد: بعد از احصای نظام مسائل باید نشست مشترک با روسای استانهای مرتبط و تخصصی مجلس گذاشته شود و تشکیل این پیوند لازم است تا سهم و نقش مجلس شورای اسلامی در گره گشایی مشهود باشد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه در استانها نشست مشترک اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بطور مرتب و بر طبق تعیین محدوده زمانی برگزار شود، تصریح کرد: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.
وی با اعلان اینکه اگر می خواهیم شیرینی خدمت به کام مردم بنشیند شوراها باید به نمایندگان مجلس نزدیک باشند، اشاره کرد: با توجه به این که ماموریت های ما مشترک است باید با هدف هم افزایی و رفع مشکلات و حل مسائل کنار یکدیگر بنشینیم.
منتظری با اعلان اینکه بهتر است در این اجلاس ها روسای کمیسیون های تخصصی مجلس نیز دعوت شوند، متذکر شد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، ممکنست این چهار سال در عرصه خدمت حضور داشته باشیم و چهار سال بعدی دیگر نباشیم حال چرا مردم باید قربانی تجربه اندک ما شوند؟
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خواهان تدوین یک کتاب حاوی تجربه های تلخ و شیرین شوراها شامل تجربه ها، لطمه ها، خلاقیت ها و غیره شد و اشاره کرد: تجربه های گذشته به اعضای شوراها کمک شایانی خواهدنمود.
وی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای توسط شوراها اصرار کرد و اضافه کرد: شورا عرصه لغزنده ای است و ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه ای برای اعضای شوراها هستیم.



1401/02/28
14:03:19
0.0 / 5
636
تگهای خبر: آزمون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام