پزشكیان:

شورای نگهبان دلیلهای عدم احراز صلاحیت نامزدها را اعلام نماید

شورای نگهبان دلیلهای عدم احراز صلاحیت نامزدها را اعلام نماید

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: شورای نگهبان دلیلهای عدم احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نماید، تا مردم بدانند.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در تذکر ماده ۷۵ بخشنامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص توهین نمایندگان به نطق هفته گذشته وی، اظهار داشت: نمایندگان مدعی بودند بنده به شورای نگهبان توهین کرده ام و به دنبال ادامه دولت اصلاحات هستم.
وی اضافه کرد: من از شورای نگهبان تشکر کردم که صلاحیت بنده را احراز نکردند. این تشکر بی احترامی نبود. بنده خواهش کردم که دلیلهای عدم احراز صلاحیتم، اعلام گردد.
پزشکیان اشاره کرد: مقام معظم رهبری در مورد احراز صلاحیت ها گلایه نمود اما شورای نگهبان گوش نداد. حتی گلایه مقام معظم رهبری را نادیده گرفتند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتقدم برای حل مشکلات کشور همه باید در همه صحنه حضور داشته باشند. حضور همه در صحنه با این ساز و کار امکان پذیر نیست. باید تجدیدنظری در نوع قضاوت ها و شاخص ها شکل بگیرد.
وی افزود: گلایه من از شورای نگهبان این است که شخصیت انسان ها را با رد صلاحیت آنها خرد می کنند. فاکتورهای خود برای عدم احراز صلاحیت ها اعلام کنند، تا مردم بدانند.
در ادامه عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، اظهار داشت: خواهش بنده از مسئولان و حضار در صحن علنی این است که بجای این که از تریبون ها، فضای مجازی و رسانه ها با هم صحبت کنند، در فضای دوستانه با یکدیگر گفتگو کنند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه بتازگی مسئولان از تریبون ها با یکدیگر صحبت می کنند و فرهنگ صحبت رودررو از بین رفته است.

1400/03/18
13:41:25
0.0 / 5
813
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام