وزیر خارجه پاكستان:

روابط مان با ایران عمق بیشتری یافته است

روابط مان با ایران عمق بیشتری یافته است

وزیر امور خارجه پاکستان بعد از سفر به ایران در اطلاعیه ای به موضوعات مطرح شده در مذاکراتش با مقامات ایران و نتایج این سفر پرداخت.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی تایمز پاکستان، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان بعد از سفر به ایران در اطلاعیه ای ویدیویی اظهار داشت که روابط دوستانه میان دو کشور بعد از سفرش عمق بیشتری یافته است و در راه تاثیرگذاری و همکاری پیش می رود.
قریشی اظهار داشت که رئیس جمهور ایران تصدیق کرده است که روابط دوجانبه میان پاکستان و ایران طی دو سال و نیم گذشته به طرز شایان توجهی بهبود یافته است. او اظهار داشت که دیدارهایش با حسن روحانی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بر تقویت روابط دوجانبه و ارتقای روابط میان ملت های دو کشور متمرکز بوده است.
وزیر امور خارجه پاکستان همین طور اظهار داشت: موافقت شد که مجلس ایران هم مانند پاکستان نقشی در مقابله با جریان رو به رشد اسلام هراسی در غرب داشته باشد.
او افزود که تهران و اسلام آباد درباره وضعیت افغانستان، اتفاق نظر بیشتری درباره مسئله تلاش ها در امتداد صلح و ثبات دارند.
قریشی علاوه بر این بیان کرد که ایران او را در جریان مذاکرات پیرامون توافق هسته ای نیز گذاشته است.
وی در ادامه اظهار داشت: تفاهم نامه امضا شدا میان پاکستان و ایران سبب گشایش بازارچه هایی در مناطق مرزی خواهد شد.



1400/02/03
13:17:42
0.0 / 5
902
تگهای خبر: مجلس , وزیر امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام