حسین زهی:

تنها راه كنترل موج چهارم كرونا همكاری مردم است

تنها راه كنترل موج چهارم كرونا همكاری مردم است

خبرگزاری نام: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با عنایت به قدرت بالای انتقال ویروس کرونای جهش یافته هریک از افراد که علائمی از بیماری دارند باید خویش را قرنطینه کنند.


اسماعیل حسین زهی در گفتگو با ایسنا، درباره راهکارهای کنترل انتشار کرونا در سطح کشور؛ بیان نمود: از سال قبل پیشبینی شده بود که در صورت انجام سفرهای نوروزی و کم رنگ شدن پروتکلهای بهداشتی در فروردین ماه با موج سهمگینی از کرونا مواجه خواهیم شد اما متاسفانه به علت عدم ممانعت از انجام سفرها و بی توجهی مردم به تاکید ستاد مقابله با کرونا امروز اغلب مراکز استان ها و شهرها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
ایشان در ادامه اظهار نمود: اما برای کنترل این وضعیت در کنار تصمیمات کارشناسی که در ستاد مقابله با کرونا اتخاذ می شود همکاری مردم نقش بسیار موثری دارد. با عنایت به قدرت بالاتر ویروس جهش یافته در انتقال، هریک از افراد که علائمی از بیماری داشته باید خویش را قرنطینه کنند. همان طوری که ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفته باید فعالیت کلیه صنوف غیر ضروری متوقف شده و مردم هم تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه بیرون بروند.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید توجه نمایند که در صورت عدم همکاری کنترل این موج هزینه زیادی را به کشور تحمیل خواهد نمود. انتظار می رود هر یک از شهروندان برای کنترل این بیماری احساس مسئولیت کرده و توجه ویژه ای به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا داشته باشند.



1400/01/23
10:39:02
0.0 / 5
1010
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام