معاون هماهنگ كننده نیروی زمینی ارتش خبرداد:

افزایش قابلیت تهاجمی بالگردهای ارتش

افزایش قابلیت تهاجمی بالگردهای ارتش

به گزارش خبرگزاری نام امیر سرتیپ فلاح اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و به هرگونه تهدیدی، پاسخی دندان شکن خواهد داد.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مورد اهمیت آموزش به کارکنان جوان اظهار نمود: درجه دارن شاکله و اسکلت بندی نیروهای مسلح هستند و اکثریت نیروهای پایور ما را قشر درجه دار تشکیل می دهد، این مهم می باشد که نیروی درجه دار باکیفیت را تربیت نماییم و در یگان ها و رسته های مختلف به کار بگیریم.
وی در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز آموزشی و یگان های عملیاتی نیروی زمینی اظهار داشت: امروز پادگان ها و مراکز آموزشی ما از امن ترین نقاط کشور هستند که طبق دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه های خویش را پیش می برند؛ به صورتی که از نظر مبتلا شدن به بیماری کرونا کمترین صدمه را در پادگان ها شاهد می باشیم.
امیر فلاح با اشاره به اینکه تأمین نیروی انسانی در شرایط مختلف از مهم ترین وظایف نیروی زمینی ارتش در حوزه برقراری امنیت در مرزها و نقاط مختلف کشور است، اضافه کرد: امروز این نیرو در بالاترین سطح از آمادگی خود قرار دارد و یگان های مختلف آن، آماده پاسخ گویی به تهدیدات دشمن ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. اساسا این تهدیدات از هر جانبی که باشد، با پاسخ دندان شکن ارتش و نیروهای مسلح مواجه می شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مورد آخرین وضعیت یگان هواپیمایی نزاجا بیان نمود: در چند سال گذشته اقدامات بسیاری خوبی در جهت افزایش آمادگی هوانیروز انجام شده است که مهم ترینِ آنها ارتقای سامانه های بالگردی در حوزه پرواز در شب، ارتقای دقت موشک ها و راکت های بالگردی و تسلیح بالگردها به سلاح های هوا به سطح و هوا به هواست.
سرتیپ فلاح افزود: امروز بالگردهای ما به لحاظ آمادگی پروازی از وضعیت مطلوب تری نسبت به گذشته برخوردار می باشند و از نظر تجهیزات هم شرایط خوبی را در این عرصه شاهد می باشیم.




منبع:

1399/10/03
21:22:23
5.0 / 5
1079
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام