نیكزاد در جلسه علنی:

طرح ساماندهی وضعیت كشاورزی هفته آینده بررسی می شود

طرح ساماندهی وضعیت كشاورزی هفته آینده بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری نام نایب رییس دوم مجلس اظهار داشت: طرحی دوفوریتی برای بهبود وضعیت كشاورزان تهیه شده كه ان شاءالله هفته آینده در دستور كار مجلس قرار می گیرد.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، اردشیر مطهری در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی تصریح کرد: وضعیت کشاورزان به فلاکت رسیده است و وزارت جهاد کشاورزی اختیار ندارد و بخشی از اختیارات این وزارتخانه به وزارت صمت داده شده است.
وی افزود: این در شرایطی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت وزیر ندارد و کسی هم که سرپرست این وزارتخانه شده است، اصلاً علاقه و انگیزه ای ندارد که وزیر شود و بنده چند سوال از وی پرسیدم اما اصلاً اطلاع نداشت.
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خاوازی وزیر بسیار خوبی است اما اختیارات لازم را ندارد و باید تدابیری اتخاذ شود تا مشکلات بخش کشاورزی حل و فصل شود.
مطهری در ادامه جلسه اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان بیشتر از ۲۰ روز است که طرح استیضاح وزیر کشور را تحویل هیئت رئیسه داده اند اما محمدجواد کولیوند معاون پارلمانی وزارت کشور به شکلی کارچاق کن وزارت کشور شده و از نمایندگان تقاضا می کند امضاهای خویش را پس بگیرند.
وی اظهار داشت: اگر مقرر است کولیوند کارچاق کنی کند، تقاضای بنده آن است که دیگر وی را در مجلس شورای اسلامی راه ندهید.
علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: طرحی دو فوریتی برای ساماندهی بخش کشاورزی و بهبود وضعیت کشاورزان آماده شده است که ان شاء الله در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس قرار می گیرد.





منبع:

1399/06/19
12:59:11
5.0 / 5
1727
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام