قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جناحی عمل نكردیم

جناحی عمل نكردیم

به گزارش خبرگزاری نام قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی فشارها و اعمال نفوذها برای برگزار نشدن بعضی از راهپیمایی ها اظهار داشت: استرس برخی راهپیمایی ها برگزار كنندگان را تا سكته پیش می برد، برگزاری مراسم خیلی مشكل است.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، نصرت الله لطفی قبل از ظهر چهارشنبه در همایش روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد، اقتدار و موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به سبب حرکت در راه رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی های آیت الله جنتی در مقابل برخی فشارها دانست و اشاره کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دور از گروه بندی های سیاسی و با تاکید بر منویات ولی فقیه زمان، توانسته در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم های کم نظیری را بردارد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: گاهی اوقات برای بعضی از راهپیمایی ها از جانب برخی جناح ها و احزاب این نهادمقدس تهدیدشده است، اما این نهاد فرا دولتی است و از کسی دستور نمیگرد و کار خودرا انجام می دهد.
وی افزود: تا امروزه ثابت کرده ایم که جناحی عمل نکرده ایم و اگر مقام معظم رهبری درباره این نهاد جملات با ارزشی را بیان می فرمایند به خاطر همین مسائل است.
لطفی اظهار نمود: رسانه ها و جامعه خبری بازوی مراسم و برنامه های انقلاب در سراسر کشور هستند، خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از ارکان مهم نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.
بر طبق این گزارش، ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهن ترین نهاد انقلابی است که وظیفه تقویت، تحکیم ارزش ها، ارکان اسلامی و تحقق آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را برعهده دارد.




منبع:

1399/05/08
14:50:07
5.0 / 5
2221
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام