دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد؛

۱۰ میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش كمك مومنانه توزیع شد

۱۰ میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش كمك مومنانه توزیع شد

دبیرقرارگاه محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت: در موج اول كرونا به همت سپاه و سایر نهادها بیش از 10 میلیون بسته معیشتی در سراسر كشور توزیع شد.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، سردار ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مراسم بهره برداری از واحدهای مسکونی اهدایی به مدد جویان کمیته امداد در روستای مارنگاز سنقر و کلیایی، اظهار داشت: طی چند سال قبل ۳۶ هزار و ۶۸۷ پروژه عمرانی و غیر عمرانی توسط سپاه در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده و سپاه نبی اکرم (ص) اقدامات ارزشمندی در حوزه محرومیت زدایی انجام داده است.
وی اضافه کرد: انجام طرح های محرومیت زدایی در استان کرمانشاه با اولویت پروژه های آب و اشتغال همچنان ادامه دارد و ما از این طرح ها به صورت ویژه حمایت می نماییم.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مهمترین ماموریت سپاه را دفاع از اقتدار و امنیت کشور دانست و اظهار داشت: در کنار تامین امنیت، خدمت به مردم در امتداد کمک به دولت و با هدف محرومیت زدایی از رسالت های سپاه است.
سردار حزنی گفت: در موج اول کرونا به همت سپاه و سایر نهادها همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و …بیش از ۱۰ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع شد.
وی با تاکید بر اینکه در موج دوم کرونا هم با تمام توان به مردم خدمت می نماییم و همه آشپزخانه ها و نانوایی های سپاه در خدمت اصناف و خیران خواهد بود، اظهار داشت: توزیع سبدهای معیشتی میان اقشار لطمه پذیر همچنان در دستور کار سپاه قرار دارد.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در آخر اشاره کرد: وقتی همه نهادها در کنار هم متحد باشند می توان بر مشکلات غلبه کرد.

1399/04/29
16:55:59
5.0 / 5
2287
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام