امام جمعه اردبیل:

دشمنان ایران امروز در مقابل اراده ملت به ذلت افتاده اند

دشمنان ایران امروز در مقابل اراده ملت به ذلت افتاده اند

خبرگزاری نام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: دشمنان ما امروز با شكست در مقابل اراده ملت ایران به ذلت افتاده اند.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا منطقه اردبیل، حجت الاسلام سیدحسن عاملی در آئین رژه نیروهای مسلح در آغازین روز هفته دفاع مقدس در اردبیل با ستایش روحیه حماسی ملت ایران در40 سال گذشته اظهار نمود: این روحیه حماسی سبب گشته است تا دشمنان ما در مقابل هجمه های بیگانگان به قدرت و صلابت واقعی برسند تا زمینه شكست و ناكامی دشمنان هم فراهم آید.
وی با عرض ارادت به ساحت قدسی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تصریح كرد: ما هزینه های سنگینی را در این 40 سال بخصوص درر دوران دفاع مقدس پرداخت كردیم كه آرمانی ترین این هزینه ها تقدیم شهدایی بوده كه هر یك از این جوانان می توانستند برای این مرز و بوم نیروی انسانی غنی و مدیریتی باشند.
امام جمعه اردبیل به مأیوس شدن استكبار جهانی در مقابل عزت و عظمت ملت ایران اشاره نمود و اظهار داشت: شناسنامه اصلی این ملت عظمت و عزتی است كه در این 40 سال به دست آورده است و به معنای واقعی دشمنان با فهمیدن این هویت واقعی به هر حیله و نیرنگی متوسل شدند اما به خوبی می دانند كه اراده این ملت شكست ناپذیر است.
عاملی یكی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را در كنار پیشرفت های مختلف رسیدن به مرز خودكفایی در عرصه های مختلف بخصوص نظامی اعلام نمود و اضافه كرد: دشمنان امروز با فهمیدن این انگیزه و قدرت بالا در مقابل اراده ملت خاضع، ذلیل و خوار شدند.
وی تمكین دشمنان را در مقابل این عزت و عظمت واقعی پیروزی حقیقی اعلام و خاطرنشان كرد: ما در اوج مظلومیت در مقابل حملات نظام غرب و شرق در هشت سال دفاع مقدس ایستاده ایم و با پرداخت هزینه های سنگین در مقابل دشمنان بیشمار به دنیا ثابت كردیم كه حق پایدار و باطل از بین رفتنی است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: ما همه این خباثت ها و جنگ افروزی ها را از چشم آمریكا می بینیم، چون كه به صدام هم چراغ سبز را آمریكایی ها نشان دادند تا ملت ما را به خاك و خون بكشانند اما اراده الهی همراه ما بود نصرت آنرا هم به عینه مشاهده كردیم.
عاملی از دوران دفاع مقدس بعنوان نقطه عطف در پیروزی ها و صلابت ملت ایران یاد كرد و اضافه كرد: ما امروز در سخت ترین شرایط و تهدیدهای دشمنان در عرصه اقتصادی و فرهنگی هم پیروز خواهیم شد، چون كه ملت ایران با سرمایه و داشته معنوی و ایمانی خود می تواند تا هیمنه دشمنان را بشكند و زمینه ناكامی آنان را فراهم آورد.
وی با ستودن قدرت و صلابت نیروهای مسلح در دفاع از این مرز و بوم بیان كرد: ما به ارتش سربلند، سپاه عزت آفرین، بسیج و نیروی انتظامی سلحشور افتخار می نماییم كه در دفاع از این مرز و بوم ذره ای قصور و كوتاهی نكرده و با بصیرت تمام در این عرصه آماده جانفشانی است.


1398/06/31
14:59:27
5.0 / 5
4422
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام