دیدار سفیر ایران در لبنان با نماینده حماس در این كشور

دیدار سفیر ایران در لبنان با نماینده حماس در این كشور

خبرگزاری نام: سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با نماینده جنبش حماس فلسطین در این كشور دیدار و گفت و گو كرد.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، احمد عبدالهادی، نماینده جنبش حماس در لبنان روز پنجشنبه با محمد جلال فیروزنیا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در مقر سفارت تهران در این كشور دیدار و دو طرف در ارتباط با مساله فلسطین به خصوص مقابله با معامله قرن و مقابله با توطئه های صهیونیست ها و همین طور وضعیت فلسطینی ها در لبنان و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر كردند.
عبدالهادی در این دیدار ضمن باخبر كردن سفیر كشورمان از آخرین تحولات سیاسی فلسطین اشاره كرد: جنبش حماس به اصول و حقوق ملت فلسطین پایبند است و تا بازپس گیری زمین و مقدسات فلسطین به مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داد.
وی اشاره كرد: معامله قرن پیروز نخواهد شد و ملت فلسطین آماده مقابله با آن با تمام ابزارهای موجود است.
نماینده حماس در ادامه این دیدار محمدجلال فیروزنیا را از آخرین وضعیت آوارگان فلسطینی در لبنان باخبر كرد و اظهار داشت: هدف این آورگان و پناهندگان بازگشت به فلسطین است و پیشنهادات اعطای تابعیت و یا مهاجرت را قبول نخواهند كرد، ما از دولت لبنان می خواهیم كه حقوق آنها را بدهد و بتوانند تا زمان آزادسازی فلسطین و بازگشت به كشور خود مقاومت كنند.
از طرف دیگر، محمد جلال فیروزنیا، سفیر كشورمان در بیروت از هیات حماس استقبال و بر لزوم اتحاد امت اسلامی برای پشتیبانی از ملت فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی كه به مقدسات مسلمانان تجاوز می كند، اصرار كرد.
بر طبق این گزارش، در این دیدار، جهاد طه معاون مسئول سیاسی جنبش حماس، ایمن شناعه مسئول روابط لبنان و عبدالمجید العوض مسئول روابط سیاسی و رسانه ای این جنبش حضور داشتند.



1398/06/29
13:12:12
5.0 / 5
4201
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام