در كمیسیون تلفیق صورت گرفت

تعیین نحوه افزایش حقوق ها در سال 99

تعیین نحوه افزایش حقوق ها در سال 99

خبرگزاری نام: یك عضو كمیسیون تلفیق لایحه بودجه 99 از اصلاحات این كمیسیون در لایحه بودجه برای رفع ایراد شورای نگهبان آگاهی داد و اظهار داشت كه بر این اساس حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق به 2 میلیون و 800 هزار تومان خواهد رسید.



محمد خدابخشی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: به دنبال ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه كمیسیون تلفیق بعدازظهر امروز تشكیل جلسه داد و آن چه نهایی شد این بود كه تمام افرادی كه زیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می گیرند، افزایش ۱۵ درصدی در حقوق هایشان اعمال خواهد شد و پس از آن مبلغی تحت عنوان تفاوت تطبیق به آنها اضافه می شود تا حقوق این افراد به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد. بدین سبب حداقل حقوق در سال آینده با احتساب تفاوت تطبیق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی اضافه كرد: بر طبق این مصوبه كسانی كه بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا شش میلیون تومان حقوق می گیرند، در سال آینده ۱۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت و ضریب افزایش دیگری هم برای آنها پیش بینی شده كه اختیار آن با سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

این عضو كمیسیون تلفیق همین طور اظهار داشت كه بر طبق این مصوبه حقوق های بالای شش میلیون تومان در سال آینده مشمول ۱۵ درصد افزایش خواهد شد.

خدابخشی همین طور تصریح كرد: شورای نگهبان با استناد به سیاست های كلی به مصوبه قبلی مجلس درباره واردات خودرو های سواری و ماشین آلات راهسازی از خارج ایراد گرفته بود كه كمیسیون تلفیق برای تامین نظر شورای نگهبان این بند را از بودجه حذف نمود.

وی درانتها اظهار داشت: بعد از اصلاح مصوبات بودجه برای تامین نظر شورای نگهبان منتظر اعلام مجدد این شورا درباره مصوبات جدید تلفیق هستیم.





منبع:

1398/12/26
21:45:26
5.0 / 5
3193
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام