نماینده مردم شازند:

اطلاعات شبكه های مجازی مطمئن نیست

اطلاعات شبكه های مجازی مطمئن نیست

خبرگزاری نام: نماینده مردم شازند در مجلس از آن چه بی اطلاعی از روند شیوع ویروس در مناطق محروم كشور خواند، ابراز نگرانی كرد.


علی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا در انتقاد از نحوه مدیریتی ویروس كرونا در كشور و تناسب آمار بیماران و فوتی ها هم چنین روند اطلاع رسانی دراین زمینه را قابل نقد و ان را عیبی بزرگ دانست و اظهار نمود: در این كه مردم همكاری بكنند و با وحدت ویروس را شكست دهند، با مسئولان همراه هستم و تردیدی در آن ندارم اما عملكرد مسئولان و خروجی تصمیمات آنها باید بگونه باشد كه در مهار بیماری اثر مستقیم داشته و مردم احساس آرامش كنند تا رعایت بهداشت فردی را مؤثر بدانند.
نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به اینكه «متاسفانه اطلاعات شبكه های مجازی ما خیلی مطمئن نیست» اظهار نمود: این ادعا كه ما پس از چین عامل انتشار این بیماری به چند كشور شده ایم، اخبار خوبی برای كشور ما نیست.
وی با تاكید بر لزوم دوراندیشی در دو مقوله آموزش و بهداشت و درمان ابراز عقیده كرد: ما پروژه توسعه را متناسب با تراكم جمعیت پیش برده ایم نه متناسب با نیازمان. مثلا شهرستان های دوردستی مثل خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخورداری از امكانات مشكل دارند. دسترسی به ماسك و دست كش و بخصوص كیت های تشخصی در این شهرها محدود است.
ابراهیمی درانتها با تاكید بر این كه «آماری از شیوع بیماری یا تلفات در برخی از استان های محروم نداریم» اشاره كرد: نبود آمار به این معنا نیست كه بیماری وجود ندارد. بلكه به این معناست كه مراكز تشخیص، پایش و درمانی ما با پهنه جغرافیایی ایران رشد پیدا نكرده است. این می تواند یك مشكل جدی باشد. ما هنوز مطمئن نیستیم كه در مرزهای مان صادركننده ویروس هستیم یا واردكننده.




منبع:

1398/12/10
16:53:54
5.0 / 5
3597
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام