بانی قطعنامه حقوق بشری ضد ایران عامل اصلی قتل كودكان پروانه ای است

بانی قطعنامه حقوق بشری ضد ایران عامل اصلی قتل كودكان پروانه ای است

به گزارش خبرگزاری نام دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد از انگیزه های صرفأ سیاسی مدعیان دروغین حقوق بشر، اظهار داشت: بانیان قطعنامه حقوق بشری ضد ایران، عاملان اصلی قتل كودكان مبتلا به بیماری پروانه ای و نقض حقوق صدها هزار ایرانی هستند.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، بامداد امروز (سه شنبه) علی باقری كنی معاون رئیس قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در نشست كشورهای عضو جنبش عدم تعهد در حاشیه شورای حقوق بشر در ژنو، اظهار نمود: برخورد سیاسی برخی كشورهای غربی با مبحث حقوق بشر سبب شده تا این كشورها با وجود ادعای دروغین دفاع از حقوق چند فرد، عملاً حقوق ملت ها را انكار كنند.
وی ادامه داد: به همین جهت در حالیكه دولت های سوئد و كانادا كه بانی قطعنامه حقوق بشری ضد ایران هستند، بیشترین كمك ها و حمایت ها را از رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی ضد ملت های فلسطین و یمن دارند.
دبیر ستاد حقوق بشر خاطرنشان كرد: سوئدی ها كه سال جاری هم بانی قطعنامه حقوق بشری ضد ایران در شورای حقوق بشر هستند، از فروش دارو و تجهیزات پزشكی مورد نیاز بیماران ایرانی بخصوص كودكان معصوم مبتلا به بیماری پروانه ای جلوگیری می كنند و كانادایی ها كه بانی قطعنامه حقوق بشری ضد ایران در مجمع عمومی سازمان ملل هستند، به خاطر انگیزه های صرفاً سیاسی چندین سال است كه حقوق عادی صدها هزار ایرانی مقیم كانادا را زیر پا می گذارند.
معاون قوه قضائیه از كشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواست تا با همكاری یكدیگر مفهوم "حقوق ملت ها" را در سازوكارهای حقوق بشری جهانی زنده كنند و اجازه ندهند تا غربی ها به بهانه دفاع دروغین از حقوق چند فرد، حقوق ملت ها را به حاشیه برده و حتی از بین ببرند، و از ظرفیت های حقوق بشری جهانی برای پیشبرد اهداف سیاسی و منافع اقتصادی خود سوءاستفاده كنند.



1398/12/07
11:32:26
5.0 / 5
3715
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام