ربیعی:

مهم ترین داروی ضد كرونا، اعتماد است

مهم ترین داروی ضد كرونا، اعتماد است

به گزارش خبرگزاری نام سخنگوی دولت اظهار داشت: مهم ترین داروی ضد كرونا اعتماد داشتن است؛ اعتماد به هم، نظام پزشكی و نظام تولید مهم ترین موضوع است.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، علی ربیعی در جلسه مشترك با وزیر صنعت، معدن و تجارت كه برای تامین اقلام مورد نیاز جهت مقابله با ویروس كرونا اظهار نمود: مطمئن هستیم به همت وزارت صنعت و تكنولوژی كه داریم توان پاسخگوی به نیاز جامعه ایران و فراتر از جامعه ایران را داریم.
وی بیان كرد: من در بحث اجتماعی این مساله را می گویم كه تاریخ بعدا در مورد ما قضاوت می كند.
ربیعی اظهار داشت: از پزشكان و خدمه بیمارستان ها تشكر می كنم، تاریخ حتما آنها را قضاوت می كند. از متخصصین هم تشكر می كنم كه تلاش می كنند تحت پرتكل این مشكل را حل كنند.
سخنگوی دولت اظهار داشت: مهم ترین داروی ضد كرونا اعتماد داشتن است؛ اعتماد به هم، نظام پزشكی و نظام تولید مهم ترین موضوع است. حتی آدم ها با كنش های شخصی، رفتارهای اقتصادی و خریدهاشون به این چرخه كمك می كنند.
در قسمتی از این جلسه، ربیعی اظهار داشت: ظرفیت اضافه و تولید اضافه در بخش صنعت داریم. ارز دولتی برای بخش شما در سال آینده در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با همه محدودیت هایی كه داریم كشورمان را اداره می نماییم. بخش دارو و تجهیزات پزشكی همچون جاهایی بود كه ارز ارزان قیمت به آن اختصاص دادیم.
سخنگوی دولت اظهار داشت: باید بدهی این بخش را از بیمه تامین نماییم. ۵۰۰۰ میلیارد تومان تامین اجتماعی تامین كرد.
وی اشاره كرد: روی سهمیه الكل باید تجدید نظر كرد. مواد اولیه تولید لباس را در كشور حتما داریم.
ربیعی اشاره كرد: این ویروس سركش را كه همه دنیا با آن درگیر هستند شكست می دهیم و تجربه ما برای آینده خواهد بود امیدوارم بتوانیم این تجربه را به خوبی باهم بگذرونیم.
ادامه دارد



منبع:

1398/12/06
15:52:51
5.0 / 5
3865
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام