محسن رضایی:

روزی خواهد رسید كه ما ترامپ را محاكمه نماییم

روزی خواهد رسید كه ما ترامپ را محاكمه نماییم

خبرگزاری نام: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: خیلی ها به مبحث دختر آبی و نامه یك مسئول و سخنرانی یك مدیر می پردازند تا جبهه اصلی در مقابل هواداران آمریكا و اندیشه ی آمریكایی شكل نگیرد.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، محسن رضایی در گردهمایی شبكه مردمی – سایبری انقلاب اسلامی اظهار نمود: امسال از سال های تعیین كننده انقلاب اسلامی است. همه ی سالهای انقلاب اثر گذار و مهم بوده، اما امسال خصوصیت های خاص خودش را دارد. امسال شیطان بزرگ و دشمن همیشگی ملت ما به مبارزه ملت ایران برای رویارویی جدید آمده است. زمانی بود كه آمریكایی فقط در عرصه نظامی به جنگ ملت ها می آمدند. الان با جنگ فرهنگی و اقتصادی و سایبری جلو می آیند. آن چیزی كه ابزارهای سخت آمریكا را بی خاصیت كرد، ملت مومن و فداكار ما بودند.
وی اضافه كرد: عاشوراییان ملت ما و جوانان مبتكر و ایثارگر ما، تجهیزات آمریكا را در اوج فناوری نظامی، بی خاصیت كرده اند و جنگ به میدان های جدید كشیده شده، دشمنان خیال می كنند كه ایران در این حوزه های نو، ضعیف است. آنها در جنگ نظامی محدود شده اند و در محاصره نیروهای انقلابی ما در منطقه در آمده اند. آنها می خواهند در عرصه اقتصاد و فرهنگ ما وفضای مجازی را محاصره كنند.
وی افزود: در همه جهان این سوال مطرح است كه آیا ایران در این رویارویی درمقابل آمریكا پیروز خواهد شد؟حتی آقای ترامپ راضی شده است كه سرپایی در راه عبور آقای روحانی، با رئیس جمهور ما عكس بگیرد و بگوید مذاكره كردم و برنده شدم. رئیس جمهور ما هم سرپایی و گذری هم نباید به آقای ترامپ جز با مشت گره كرده نگاه كند، چون كه هرنوع عكسی كه ترامپ بخواهد بعنوان مذاكره سو استفاده نماید، خیانت به ایستادگی و انقلاب ماست. این علامت نباید برای دشمن ارسال شود. آنها دنبال این نمایشنامه هستند. خوشحال هستم كه مقام معظم رهبری امكان هر نوع مذاكره ای با آمریكا را رد كردند و فرمودند ما هیچ نوع مذاكره ای نداریم. این فرموده سرآغاز شایسته ای برای نبرد كبیر جوانان ما با شیطان بزرگ است.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خیلی ها به دنبال این هستند كه صحنه ی مبارزه را منحرف كنند جبهه را طور دیگری تعریف كنند. نیروهای انقلاب باید سلاح ها را به سمت دشمن اصلی نشانه بگیرند. امروز هرچه فریاد داریم باید سر آمریكا بكشیم. برخی می خواهند تا روز 13 آبان یا 22 بهمن یا انتخابات مجلس كارهایی انجام دهند وافكار عمومی را از دشمن اصلی به جاهای دیگر بكشانند. نیروهای انقلاب، ان شاءالله با پیروزی خودشان، آنها را ناامید می كنند و نشان خواهند داد كه در ایران انقلابی ضد آمریكا رخ داده است.
وی افزود: خیلی ها به مبحث دختر آبی و نامه یك مسئول و سخنرانی یك مدیر می پردازند تا جبهه اصلی در مقابل هواداران آمریكا و اندیشه ی آمریكایی شكل نگیرد. چه كسانی باید پاسخ گوی نارسایی در فرهنگ و آموزش و پرورش باشند نیروهای انقلاب یا تكنوكرات ها و لیبرال ها؟ آیا اندیشه ای كه در دفاع و امنیت حاكم بوده در اقتصاد و فرهنگ حاكم بوده؟ كسانی باید درمقابل گرانی و بیكاری و ارزش پول ملی پاسخگو باشند كه سیاست های كلی ابلاغی رهبر انقلاب را دراقتصاد اجرایی نكردند؟ چه كسانی عمل نكرده اند؟ مدافعان سیاست سرمایه داری و تكنوكرات ها باید پاسخگو باشند.
این استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: اگر مجلسی انقلابی داشتیم به محض خروج ترامپ از برجام، باید اطلاعیه می دادند و از دولت می خواستند كه دولت انقلابی تشكیل و روحیه انقلابی را در كشور حكمفرما كنند. برجام اوج پیروزی اندیشه دولتی ها و مجلسی های لیبرال بوده كه با خروج آمریكا از برجام، بر باد رفت.
وی اظهار داشت: آقایان هوادار غرب كجا رفت آن سرمایه هایی كه قرار بود وارد شود. آن تكنولوژی های كه قول داده بودید چی شد؟ سی سال فقط تردید و انحراف در اقتصاد ایجاد كردند وحالا بدهكاران، طلبكارانه انگشت افترا را به سمت نظام نشانه رفته اند! خروج آمریكا از برجام باید آخر اندیشه لیبرالی در كشور ما باشد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان كرد: اروپایی ها، آقای مكرون را جلو فرستاده اند كه به آقای ترامپ بگوید زحمات چهل ساله ی غرب را به باد نده و بگذار اقتصاد ایران در تردید و بلاتكلیفی بماند. آنها به ترامپ گفتند كه مقرر است یك تماس تلفنی بین ایران و آمریكا باشد و پانزده میلیارد دلار به ایران داده شود ولی بقیه تحریم ها سرجای خودش باشد تا بهانه ای شود برای كنارماندن نیروهای انقلابی. الان هم دست بردار نیستند. رهبری ونیروهای انقلاب با این ماجرا موافق نیستند.
وی افزود: ما به كنار رفتن آقای بولتن قانع نیستیم، روزی خواهد رسید كه ما ترامپ را محاكمه نماییم. اگر فضای كشور ضد آمریكایی و ضد لیبرالی شود، مجلس انقلابی تشكیل خواهد شد و این پیام مخابره خواهد شد كه ملت ایران، یكبار دیگر، آمریكا را شكست داده است، برای این كار در لشكر سایبری، اتاق فكر متمركز نیاز است.



1398/06/26
14:50:20
5.0 / 5
4487
تگهای خبر: ابلاغ , حكم , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام