سال قبل ۲۸ میلیون بار تلفن ۱۱۲ زنگ خورد

سال قبل ۲۸ میلیون بار تلفن ۱۱۲ زنگ خورد

خبرگزاری نام: سخنگوی جمعیت هلال احمر از مزاحمت های تلفنی برای سامانه امدادی 112 انتقاد نمود.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی در این زمینه اظهار داشت: سال قبل ۲۸ میلیون بار تلفن ۱۱۲ زنگ خورد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کمکِ جمعیت هلال احمر، سازمان داوطلبان، معاونت بهداشت و درمان و داروخانه ها نیاز داشتند.
وی با اشاره به امکان تماس با سامانه ۱۱۲ حتی درصورت نداشتن سیمکارت در گوشی، در عین حال از مراحمت های تلفنی به ۱۱۲ انتقاد نمود و اظهار داشت: خطوط هلال احمر محدود است و مزاحمت ها سبب می شود بسیاری افرادِ نیازمند به کمکِ فوری پشت خط بمانند؛ خاصه این که در حوادث ترافیکی و کوهستان، انفجار، آوار و... گرفتار هستند.
بگفته خالدی، سال قبل ۴۲ هزار و ۴۳۲ مورد عملیات انجام شد و ۵۳۷ هزار و ۲۱۳ نفر از هم وطنان حادثه دیدند.
خالدی در خاتمه سخنان خود در یک برنامه رادیویی بار دیگر تاکید کرد: اشغال شدن بیمورد خط ۱۱۲ لطمه جدی به برخی هم وطنان وارد می کند؛ به این جهت مردم باید با آگاهی کامل و ارائه نشانی دقیق کاری کنند تا همکاران ما به سرعت در خدمت آنها باشند.




منبع:

1404/02/26
12:04:34
0.0 / 5
95
تگهای خبر: برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
لینک دوستان خبرگزاری نام
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام