فرمانده فراجا:

انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است

انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری نام، فرمانده فراجا با تأکید بر این که تا به این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه ای از کشور گزارش نشده است، اظهار داشت: امنیت انتخابات کاملا برقرار و با نظم کامل در حال انجام است.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان بعد از حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان در محل مسجد مالک اشتر ستاد فراجا اظهار داشت: روند انتخابات به خوبی و در امنیت کامل درحال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه ای از کشور گزارش نشده و انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است.
وی با اشاره به آماده باش ماموران پلیس در روز رای گیری اظهار داشت: البته پلیس از همان روزهای نخست شروع پروسه انتخابات در آماده باش بوده و به وظایف قانونی خود عمل کرد. امروز نیز همکاران من در شعب گرفتن رای سراسر کشور حضور دارند و همانطور که گفتم انتخابات در نظم کامل در حال انجام می باشد و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.
رادان در ادامه با اعلان اینکه دنیا امروز نیز شاهد شگفتانه ای دیگری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، اظهار داشت: برابر گزارش های دریافتی حضور مردم در پای صندوق های رای عدد قابل توجهی است. در این شرایط می توان اظهار داشت که امروز رأی ندادن، نوعی خودتحریمی برای مردم شمرده می شود.
وی ادامه داد: امروز اگر کسانی مدعی اظهارنظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق های رأی نظر خودرا اعلام کنند.




منبع:

1403/04/08
15:02:34
0.0 / 5
179
تگهای خبر: امنیت , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام