زاهدی:

با برنامه وکارنامه آمده ام

با برنامه وکارنامه آمده ام

به گزارش خبرگزاری نام، زاهدی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با برنامه وکارنامه آمده ام.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق علوم و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بعد از تکمیل پروسه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با شناخت کامل از ظرفیت ها و توانمندی های کشور و با کوله باری از تجربه پا به این عرصه گذاشتم. از وزارت تا سفارت از معلمی تا استاد دانشگاه و سه دوره نمایندگی مردم در خانه ملت و همین طور حضور شورای اسلامی شهر و وزارت آموزش وپرورش آمدم.
وی اضافه کرد: می توانیم در کنار یکدیگر و دست در دست هم با تدبیر و تعقل و با صداقت و صمیمیت بر خیلی از چالش ها و مشکلات فائق آییم.
زاهدی اظهار داشت: برنامه و کارنامه خودم را در معرض تماشای شما گذاشتم. رده های مدیریتی و مسئولیتی را پله پله طی کردم و نه آسانسوری و ناگهانی و جهشی. بیشتر مسئولیت هایم با اعتماد و رای اعتماد مردم بوده است.
وی اضافه کرد: باور دارم برخی موانع کشور ریشه در غفلت در استفاده موثر از فرصت ها و سرمایه ها است. با اهمیت ترین آن سرمایه ها سرمایه انسانی است.
این داوطلب شرکت در انتخابات ریاستجمهوری اظهار داشت: گماشتن افراد کوچک به کارهای بزرگ و خانه نشینی افراد کاردان ثمره اش خسران و تباهی است.

وی ادامه داد: کشور نیازمند آرامش و انسجام ملی است تندروی ها و حضور افراد تندرو کشور را به قهقرا می برد.
زاهدی اظهار داشت: حضور افراد سازش کار منجر به ارتفاع تخیلی و بدون دستاورد خواهد شد.


منبع:

1403/03/14
15:45:07
0.0 / 5
241
تگهای خبر: آموزش , برنامه , مجلس , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام