واعظی: دشمنی بولتون با ایران، قابل مقایسه با هیچ كشوری نبود

واعظی: دشمنی بولتون با ایران، قابل مقایسه با هیچ كشوری نبود

به گزارش خبرگزاری نام رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: جان بولتون از گذشته فردی بسیار تند و جنگ طلب بوده و از زمات حضورش در این منصب به هیچ كدام از اهدافش نرسیده است.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اخراج مشاور امنیت ملی آمریكا، اظهار نمود: این اقدام نشانگر آن است كه دولت تندرو امریكا هم به این نتیجه رسیده كه دوران جنگ طلبی به سر آمده و اگر مقرر است با دنیا تعامل كند، راهش منطق است.
وی ادامه داد: جان بولتون از گذشته فردی بسیار تند و جنگ طلب بوده و از زمات حضورش در این منصب به هیچ كدام از اهدافش نرسیده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان كرد: آنچه بولتون درباره ایران انجام داد، به عقیده من دشمنی اش با ایران قابل مقایسه با هیچ كشوری نبود؛ چون در دوران بی مسئولیتی اش حقوق بگیر سازمان منافقان بود كه در نهایت شكست خورد و تمام آنچه آرزو می كرد كه دولت ایران نباشد، حكومت و مردم ایران به قوت خود باقیست و او رفت. همه از رفتن او استقبال كرده و قیمت نفت هم كاهش پیدا كرده است و این نشانگر آن است كه تندرو و جنگ طلب دیگر حضور ندارد.
ربیعی تصریح كرد: بحث رفتن او فقط ایران نبوده بلكه اغلب پیشنهادات او مورد قبول قرار نمی گرفته، پس بحث به صورت كلی به سیاست آمریكا بر میگردد. دولت ترامپ وارد انتخابات شده و نیازمند اصلاح سیاست های غلط است تا پیام مثبتی به جامعه این كشور ارسال نماید.
ادامه دارد...


1398/06/20
12:57:39
5.0 / 5
4320
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام