مدیركل دفتر بازرسی و امورحقوقی استانداری تهران اعلام كرد

اعلام دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران

اعلام دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران

به گزارش خبرگزاری نام، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران قرارگیری ارتباط مردمی و پاسخگویی را به عنوان دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران اعلام نمود و اظهار داشت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران فاکتورهای مختلفی وجود دارد که پاسخگویی در برنامه های ارتباط مردمی چهره به چهره و سامد یکی از فاکتورهای ارزیابی است.


اسدالله تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گروی خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.
وی ادامه داد: در حوزه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحدهای بازرسی در سطح استان صورت گیرد؛ البته نیاز به هماهنگی های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضایی مشاهده می شود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداری ها به طور مستند و مستدل صورت بگیرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران افزود: برگزاری میز خدمت به طور مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه ای بود که برای نخستین بار در عرصه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دوسال گذشته انجام شد که امیدواریم تا با پیگیری و نظارت فرماندار تهران این امر به طور دائم و جدی ادامه داشته باشد.
وی اشاره کرد: رضایتمندی مردم، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم. ملاقات های چهره به چهره در شهرستان ها با محوریت فرمانداران انجام می شود؛ همین طور در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در بین مردم آن مسئول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.
تقی زاده افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرائی استان روزهای سه شنبه هر هفته مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان تحت عنوان سه شنبه های پاسخگویی هستند و یکی از فاکتورهای ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.
بگفته مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، نگاهی مبتنی بر در بین مردم بودن است، بدین جهت حضور مسئولان در برنامه ها و مناسبت های مختلف و همین طور بصورت مستمر در استان تهران از شروع به کار دولت مردمی درحال اجر است.
وی ادامه داد: حضور مسئولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در امتداد تحقق شعار دولت مردمی شکل داده اما استمرار و نتیجه به بخشی امور مردم در گام بعدی اساسا با اهمیت تر از شروع کار است.




منبع:

1402/12/02
08:15:55
0.0 / 5
417
تگهای خبر: برنامه , دولت , رضایتمندی , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام