در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

فلاحی: هاشمی مدیر آسانسوری نیست

فلاحی: هاشمی مدیر آسانسوری نیست

به گزارش خبرگزاری نام، نماینده مردم ایلام در مجلس ضمن اشاره به این که وزیر پیشنهادی ورزش مدیر آسانسوری نیست، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فهم خوبی از ورزش دارد و می داند ورزش چه جایگاه مهمی در توسعه کشور دارد.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه ها و صلاحیت کیومرث هاشمی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین چالش های کشور ما و یکی از حلقه های مفقوده توسعه، مدیران غیرتخصصی هستند که در گلوگاه های حساس این سرزمین تزریق می شوند. وقتی ما مدیران را جابجا قرار می دهیم، مدیرانی که نمی دانند و نمی توانند را به بدنه مدیریت تزریق می نماییم، از بمباران اتمی این کشور بدتر است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: یکی دیگر از چالش های ما در حوزه توسعه و پیشرفت، تزریق مدیران آسانسوری است، مدیرانی که محصول ستادهای انتخاباتی هستند که آنها خودشان بالا می روند، اما جامعه را به بلای عقب افتادگی گرفتار می کنند. یکی دیگر از چالش های ما در حوزه مدیریت تزریق مدیرانی است که فاقد تفکر سیستمی هستند، کسانی که یا بخشی از نهاد تحت مدیریت خویش را چنان فربه می کنند که نهاد خویش را کاریکاتوریزه می کنند یا آنکه آنرا رها و گرفتار یک ولنگاری مدیریتی می کنند.
فلاحی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نه مدیر غیرتخصصی است و نه مدیر آسانسوری است، خاطرنشان کرد: هاشمی تمام مراحل را پلکانی طی کرده است، از ورزش فهم دارد، می داند ورزش چه جایگاه مهمی در توسعه کشور دارد. می داند ورزش صرفا در ارتباط با حوزه ذهن و جسم نیست، بلکه ورزش ربط زیادی با سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ دارد.
وی تصریح کرد: امیدواریم به این مهم هم توجه گردد که بانوان هم می توانند ورزش این سرزمین را تکان دهند و جمهوری اسلامی را در رنکینگ های جهانی بالا ببرند. حتما هاشمی می داند روح ورزش، جوانمردی و وفاداری به تعهدات است و بعنوان یک ورزشکار و یک ورزش شناس به تمام تعهداتی که به ورزش، مجلس و به کمیسیون تخصصی فرهنگی داده است، پایبند خواهد بود.
فلاحی افزود: انتظار داریم زمانیکه وی بر کرسی مسئولیت نشست، فهم از منافع ملی را به ورزش کشور تزریق کند. وی باید بداند کسب کرسی های جهانی در فدراسیون های جهانی می تواند برای ما تأثیرگذار باشد. وی اساسا می داند کسب یک مدال جهانی یا یک مدال المپیکی بسیار مؤثرتر از هزاران سخنرانی و تریبون نوازی برای احیای غرور ملی مردم ایران و انسجام ملی است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: وی می داند مربیان ورزشی قلب توسعه ورزش هستند و باید به آنها پرداخته شود. وی می داند که در زمینه های جهانی امروز به ورزش بعنوان یک صنعت تأثیرگذار توجه می شود؛ صنعتی که می تواند اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهد، سیاست را به چالش بکشد و حامل فرهنگ سازی باشد.
وی با اشاره به اینکه هاشمی بعنوان مدیری که تک تک حوزه های فرهنگی را می شناسد و بعنوان فردی که از معاونت تربیت بدنی ملایر به بالاترین مقام کمیته ملی المپیک رسیده است، می داند اگر ما در حوزه ورزش هزینه نماییم، یعنی سرمایه گزاری نموده ایم، اظهار داشت: امروز ما با زبان ورزش می توانیم با دنیا صحبت نماییم و مسیرهای بسته و مسدود سیاسی و اقتصادی را به روی خود باز نماییم.
فلاحی متذکر شد: متأسفانه در ادوار مختلف، ورزش ما به گونه های مختلف در اختیار کسانی بود که نسبتی با ورزش نداشتند و نمی دانستند که اگر ما در این عرصه سرمایه گذاری نماییم، اگر به قهرمانان ورزشی از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و آگاهی سیاسی می رسیدیم و صیانت می کردیم، امروز ورزشکاران ما برای چندرغاز پرچم ایران را نمی فروختند و فرار نمی کردند. وی باید متعهد باشد که مسیر فرار نخبگان ورزشی ما از لحظه ای که بر کرسی مسئولیت می نشیند، بسته بماند. نمی شود ما هزینه نماییم، دلاوران و ورزشکارانی را تربیت نماییم که وقتی به مرحله ثمر دادن رسیدند، دیگران آنها را ببرند.



منبع:

1402/06/27
10:42:21
0.0 / 5
320
تگهای خبر: برنامه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام