امیر نصیرزاده :

برنامه های گوناگونی برای الحاق تجهیزات جدید در سال 1402 داریم

برنامه های گوناگونی برای الحاق تجهیزات جدید در سال 1402 داریم

به گزارش خبرگزاری نام، جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: الحاق تجهیزات بطور مستمر شکل می گیرد و برنامه های مختلفی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.



امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به دیدار اخیر فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با فرماندهی معظم کل قوا، اظهار داشت: حضرت آقا همواره در ارتباط با جایگاه نیروهای مسلح می فرمایند که این جایگاه مقدس است و در واقع نظامی بودن یک شغل نیست بلکه یک راه مقدس است.
وی افزود: تاکید دوم ایشان بر پیگیری طرح های مختلف بود که فرمودند طرح ریزی و برنامه ریزی یک طرف مبحث و پیگیری و اجرایی کردن آن یک طرف است که ان شاالله بتوانیم همه طرح ها را به نتیجه برسانیم. تاکید سوم ایشان هم بر رسیدگی و سرکشی به خانواده های نیروی مسلح بود که همیشه مورد تاکید ایشان قرار دارد و همواره می فرمایند خانواده های شما ایثارگر هستند و از شما در مأموریت های مختلف پشتیبانی و حمایت می کنند و حتما باید از آنها قدر دانی شود.
امیر نصیرزاده در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر، در مورد الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی و این که برنامه ستاد کل نیروهای مسلح برای تقویت سایر نیروها چیست؟ اظهار داشت: در همه نیروها الحاق هایی صورت گرفته و فقط مختص به نیروی زمینی نبوده است. در نیروی دریایی سپاه چند ماه پیش الحاقی صورت گرفت، پدافند سامانه موشکی باور را رونمایی نمود، در نیروی زمینی هم الحاق هایی صورت گرفت و در نیروی دریایی ارتش هم در آینده الحاق هایی وجود خواهد داشت. این الحاق ها به صورت مستمر شکل می گیرد و مقطعی نیست. برنامه های گوناگونی هم برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی بزودی از آنها رونمایی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: در حوزه هوایی هم برنامه هایی وجود دارد که بموقع اعلام خواهد شد.
خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


منبع:

1402/02/06
11:42:37
0.0 / 5
508
تگهای خبر: برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام