آیت الله رئیسی در جمع نمازگزاران مسجد اهل بیت رسول الله (ص) شهر سمرقند:

مسلمانان مانند خاندان که خودشان نماد وحدت بودند، با هم همدل و متحد باشند

مسلمانان مانند خاندان که خودشان نماد وحدت بودند، با هم همدل و متحد باشند

به گزارش خبرگزاری نام، رئیس جمهور عنوان کرد: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه ریزی کرده اند.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد خاندان رسول الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیتهای فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد.
رئیس جمهور کشورمان در جمع نمازگزاران، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.
دکتر رئیسی از لزوم وحدت بین مسلمان در شرایط امروز جهانی گفت و تصریح کرد: مسلمانان هم مانند خاندان (ع) که خودشان نماد وحدت و انسجام بودند، باید با هم همدل و متحد باشند و با کسانی که مقابل اسلام ایستادگی می کنند و مسلمانان را به خاک و خون می کشند، مقابله کنند.
آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به دیدار روز گذشته خود با رئیس جمهور ازبکستان خاطرنشان کرد: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده است و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه ریزی کرده اند.




منبع:

1401/06/25
08:03:58
0.0 / 5
510
تگهای خبر: برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام