رئیسی در جلسه هیئت دولت:

مردمی بودن و عدالت محوری صفات اصلی دولت هستند

مردمی بودن و عدالت محوری صفات اصلی دولت هستند

رییس جمهور، مردمی بودن، تحول گرایی و عدالت محوری را صفات و مشخصات اصلی دولت برشمرد و اشاره کرد: فضای دولت کار برای مردم است.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مسئولان در فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیارشان قرار گرفته، نهایت تلاش خودرا در جهت کسب رضایت خداوند و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گیرند.
وی از همه دستگاه های مسئول همچون وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها خواست که اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی را در همه اماکن عمومی خصوصاً در اتوبوس ها، مترو و هواپیما با جدیت پیگیری کنند.
رئیس جمهور، مردمی بودن، تحول گرایی و عدالت محوری را صفات و مشخصات اصلی دولت برشمرد و اشاره کرد: فضای دولت کار، کار و کار برای مردم است و اسیر حاشیه ها نمی گردد.
حجت الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آزادسازی حریم دریا و رودخانه ها اشاره و اظهار نمود: هر یک از دستگاه های اجرائی که در قسمتی از حریم رودخانه یا دریا مبادرت به راه اندازی بنا کرده است، شایسته است برای حل این تجاوز، خودشان پیش قدم شوند و مدعی اول اجرای قانون دراین زمینه دولت مردمی و بخش های تابعه آن باشند.
رئیس جمهور اشاره کرد: همین طور وزارت کشور با همکاری دستگاه های مربوطه همچون استانداری ها و شهرداری ها هم زمان با پیگیری آزادسازی حریم دریا و رودخانه ها، برنامه و بخشنامه جامع و دقیقی برای نحوه مدیریت و بهره برداری از مناطق آزاد شده تهیه کنند تا با تامین امنیت و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی این امکانات به بهترین نحو مورد استفاده مردم قرار گیرند.

1400/11/17
22:31:59
0.0 / 5
594
تگهای خبر: برنامه , دولت , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام