حسینی:

وزرا دارایی و اموال خویش را اعلام کنند

وزرا دارایی و اموال خویش را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری نام نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزرا فهرست اموال و دارایی های خویش را به مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، مرتضی حسینی در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار نمود: لازم است وزرا پس از رای اعتماد، میزان دارایی و اموال خویش را به مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ارائه نمایند.
وی افزود: نمایندگان در مقام موافقت و مخالفت و اثبات دیدگاه خود به عقل شان بسنده کرده و چیزی را به رهبری نسبت ندهند که مضر است، امکان دارد در آینده آن وزرا تصمیمات نادرستی بگیرند، پس به رهبری جفا نکنید.
این نماینده مجلس شورای اسلامی از نحوه گزارشات کمیسیون های تخصصی درباره وزرای پیشنهادی انتقاد نمود و اظهار داشت که باید گزارش کمیسیون ها درباره انطباق برنامه های عرضه شده با اسناد بالادستی و بررسی و سوابق علمی و اجرایی و مدارک وزرای پیشنهادی باشد نه اینکه بگویند فلان وزیر را تایید می کنند.
محمد باقر قالیباف رئیس جلسه در اینباره اظهار داشت: در آئین نامه به صراحت آمده که کمیسیون ها باید انطباق برنامه و سوابق وزرای پیشنهادی با اسناد بالادستی را اعلام کنند و هرگونه توضیح دیگر در خصوص خوب یا بد بودن وزیر در آئین نامه نیامده است در نهایت هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که درباره وزرا تصمیم گیری کرده و رای خویش را اعلام می کنند.




منبع:

1400/06/03
15:41:40
0.0 / 5
902
تگهای خبر: برنامه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام