فیروزی پوربادی:

قاسمی از ظرفیت لازم برای تصدی وزارت راه برخوردار می باشد

قاسمی از ظرفیت لازم برای تصدی وزارت راه برخوردار می باشد

خبرگزاری نام: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با عنایت به سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، میتوان اظهار داشت که ایشان شناخت کافی را برای پیشبرد امور این وزارت خانه داشته و می تواند بعنوان یک وزیر موفق عمل کند.


رحمت الله فیروزی پوربادی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به برنامه های رستم قاسمی بعنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، بیان نمود: با عنایت به کارنامه و عملکرد ایشان در بخش های مختلف کشور و تجاربی که هم در حوزه کارهای عمرانی و هم در حوزه مسائل اقتصادی کشور دارند، گزینه مناسبی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی هستند.
وی در ادامه اظهار نمود: باتوجه به روحیه، ظرفیت و توانمندی هایی که ایشان از خود نشان دادند و تجاربی که در کارنامه خود دارند، شناخت کافی را برای پیشبرد امور این وزارت خانه داشته و می تواند بعنوان یک وزیر موفق عمل کند. بطور قطع باتوجه به سوابق و برنامه های ایشان در کسب رای اعتماد از مجلس، موفق خواهد شد.
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همچون اولویت هایی که ایشان در برنامه خود به آن پرداخته بودند بحث تأمین و ساماندهی بازار مسکن، راه اندازی و بازسازی راه های مواصلاتی کشور و نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده ای کشور بود. با عنایت به نگاه ایشان به این حوزه و برنامه هایی که عرضه کردند نظر بنده نسبت به حضور ایشان در این وزارت خانه مثبت است. اعضای کمیسیون عمران مجلس هم اکثرا نظر مثبتی نسبت به وزارت ایشان دارند.




منبع:

1400/05/28
13:27:50
0.0 / 5
856
تگهای خبر: برنامه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام