روایت عباس زاده مشكینی از جلسه كمیسیون امنیت ملی؛

وزیر پیشنهادی دفاع: ارتقای ظرفیت دفاعی را باقوت ادامه می دهیم

وزیر پیشنهادی دفاع: ارتقای ظرفیت دفاعی را باقوت ادامه می دهیم

به گزارش خبرگزاری نام سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی دفاع با عرضه برنامه های خود این اطمینان را داد که ارتقاء ظرفیت دفاعی کشور با قوت ادامه خواهد یافت.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، محمود عباس زاده مشکینی ضمن اشاره به جلسه بامداد امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: امروز امیر محمدرضا آشتیانی جهت عرضه برنامه های خود در کمیسیون امنیت مجلس حضور یافت و برنامه های عملیاتی خویش را برای ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه دفاعی کشور ارائه نمود.
وی بیان نمود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مطالبات مردم در جهت تأمین بیشتر امنیت و منافع ملی را در این نشست مطرح نمودند. ارتقاء ظرفیت دفاعی کشور هم در حوزه پدافندی و هم در حوزه آفندی یکی از این مطالبات بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: با عنایت به پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان بخصوص در حوزه دفاع یکی از مطالبات اصلی نمایندگان ارتقاء ظرفیت دفاعی کشور در حوزه آفندی و پدافندی بود. وزیر پیشنهادی دفاع با عرضه برنامه های خود این اطمینان را داد که این خط و حرکت رو به جلو با قوت ادامه خواهد داشت.
عباس زاده مشکینی تاکید کرد: همه می دانند که ظرفیت دفاعی جمهوری اسلامی ایران با سند چشم انداز ۲۰ ساله خودش را تطبیق داده است. جمهوری اسلامی ایران از منظر دفاعی و هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری نخستین کشور منطقه است و این دست برتر داشتن باید با فاصله بیشتری حفظ شود.
وی افزود: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این حوزه برنامه دارد و با چشم انداز ۲۰ ساله این کار را ادامه خواهد داد. از طرفی از آنجاییکه امیر آشتیانی از بدنه نیروهای مسلح است و هم در صدر و هم در ستاد کار کرده است، امیدواریم بتواند این برنامه های عرضه شده را عملیاتی کند. عباس زاده مشکینی اظهار داشت: نکته دیگر درباره ارتقاء رفاه و کرامت پرسنل نیروهای مسلح بود که وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برنامه های خوب و جامعی را ارائه نمود.


منبع:

1400/05/24
13:30:56
0.0 / 5
864
تگهای خبر: برنامه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام