بازدید سرزده رئیسی از داروخانه ۲۹ فروردین؛

ارزیابی میدانی رئیس جمهور از مشکلات دارویی مردم

ارزیابی میدانی رئیس جمهور از مشکلات دارویی مردم

رئیس جمهور در بازدید میدانی از داروخانه ۲۹ فروردین اظهار داشت: هیچ مساله ای در کشور که نیازمند تخصیص ارز باشد، مهم تر از مساله کرونا نیست تا بتوانیم واکسن وارد نماییم.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در حاشیه بازدید از داروخانه ۲۹ فروردین ارتش که عصر امروز انجام شد، در سخنانی اظهار نمود: مسئولیت ایجاب می کند که ما با درد مردم، دردمان بگیرد، الآن مشکلی است که مردم گرفتار آن شده اند، همه دست اندرکاران باید کمک کنند که بتوانیم از لحاظ وضعیت فوتی ها، انشاالله به سمت صفر شدن پیش رویم و از سوی دیگر بتوانیم وضعیت ابتلاء را هم به حداقل ممکن برسانیم و این امکانپذیر است.
وی اضافه کرد: مردم برای مهار بیماری مشارکت و کمک کنند و این کار را ما هم دنبال می کنیم؛ ما به دنبال این هستیم که این اتفاق بیافتد، گفتیم واردات واکسن را در اسرع وقت بالا برند، خط تولید جدید را باز کرده اند، واکسن برکت و واکسن های دیگر هم درحال انتقال به خط تولید هستند.
رئیس جمهور با تاکید بر این که تولید واکسن را افزایش می دهیم، خاطرنشان کرد: هیچ مساله ای در کشور که نیازمند تخصیص ارز باشد، مهم تر از مساله کرونا نیست که ما بتوانیم واکسن وارد نماییم.
حجت الاسلام رئیسی در پاسخ به این سؤال که در شرایط کرونایی کشور در این روزها، تصمیم خاصی اتخاذ خواهید کرد؟، اظهار داشت: بله، ما انشاالله در روز شنبه آینده جلسه ستاد مقابله با کرونا را خواهیم داشت، البته پیش از آن، پیش جلساتی داریم.
رئیس جمهور تاکید کرد: بنده به صورت روزانه مساله کرونا را دنبال می کنم، انشاالله فردا جمعه هم جلساتی با کمیته های ستاد مقابله با کرونا خواهم داشت، معاون اول دولت هم جلسات پیاپی، هم برای واردات واکسن و هم تأمین دارو برگزار می نماید.

1400/05/22
12:29:00
0.0 / 5
964
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام