به دلیل برگزاری مراسم تحلیف؛

آسمان تهران امروز دو ساعت و نیم پرواز ممنوعست

آسمان تهران امروز دو ساعت و نیم پرواز ممنوعست

خبرگزاری نام: در پی برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری حجت الاسلام رئیسی در ساعت 17 امروز در مجلس شورای اسلامی، پروازهای فرودگاه های 3 استان امروز از ساعت 16: 30 تا 19 متوقف خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، نوتام صادره از طرف سازمان هواپیمایی کشوری در ایام اخیر به شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و فرودگاه های امام خمینی (ره)، مهرآباد، پیام، آزادی و دیگر فرودگاه های استانهای تهران، البرز و قزوین حاکیست امروز از ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۱۹ کلیه پروازهای این فرودگاه ها متوقف خواهد شد.
آسمان تهران بعدازظهر امروز به سبب برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری حجت الاسلام رئیسی در محل مجلس شورای اسلامی به مدت بیش از دو ساعت پرواز ممنوع خواهد بود.
گفتنی است ۱۱۵ مقام ارشد سیاسی از ۷۳ کشور در مراسم امروز تحلیف حجت الاسلام رئیسی حضور خواهند داشت.
آخرین پرواز پیش از شروع توقف پروازها در تهران پرواز قطری است که ساعت ۱۶: ۱۰ فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد دوحه ترک می کند.
آخرین پرواز ورودی به فرودگاه امام نیز پیش از شروع توقف پروازها، نشست هواپیمای ماهان از مسکو در ساعت ۱۵: ۴۵ دقیقه خواهد بود.
آخرین پرواز ورودی به مهرآباد نیز در ساعت ۱۶: ۱۵ دقیقه از شیراز در تهران فرود می آید و آخرین پرواز خروجی مهرآباد نیز ساعت ۱۶: ۱۵ دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهدنمود.





1400/05/14
11:18:35
0.0 / 5
991
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام