بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت یوم الله 13 آبان

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت یوم الله 13 آبان

به گزارش خبرگزاری نام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اطلاعیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن تقدیر از مقاومت مردم ایران در مقابل استكبار جهانی، ملت شریف را به حضور در این راهپیمایی دعوت كرد.


به گزارش خبرگزاری نام به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح است:
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُركُم وَیُثَبِّت أَقدامَكُم
ای كسانی كه ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری كنید، شما را یاری می كند و گام های تان را استوار می دارد.
آیه ۷ سوره محمد
از زمانی كه ملت مسلمان ایران، با هدایت و رهبری امام خمینی (ره)، مكتب سرخ حسینی را اساس حركت خود قرار داد، نقاط عطف تاریخ این سرزمین همه رنگ و بوی عزت و اقتدار حسینی و عاشورایی به خود گرفت و یوم الله ۱۳ آبان یكی از این نقاط برجسته و سرنوشت ساز تاریخ ایران اسلامی است.
هر ساله ملت استكبارستیز ایران در این روز فریاد طنین آزادگی، ظلم ستیزی و مقاومت را كه از مكتب عاشورا گرفته اند، به گوش جهانیان رسانده و ایستادگی خویش را در مقابل ایادی زر و زور و تزویر نشان می دهند.
۱۳ آبان در سه مقطع تاریخی سال های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به تركیه)، ۱۳۵۷ (كشتار وحشیانه دانش آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن شكنی و استكبارستیزی ملت ایران و سرشكستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شد.
یوم الله ۱۳ آبان، روزی بود كه باطن مداخله گر و جاسوس مسلك شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درس های گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانی ها و آزادی خواستار جهان به یادگار ماند.
حال كه سالگرد این یوم الله فرا رسیده، ذكر چند نكته ضروریست كه باید با عنایت به آرمان های انقلابی مردم در چنین روزی مدنظر مسؤلان قرار بگیرد:
اول: استكبار و راه های استثماری آن نه تنها به پایان نرسیده بلكه هر سال با حیله ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان های انقلابی آنها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد؛ ازاین رو باید مسؤلان كشور با تدبیر و عقلانیت در جهت خدمت به مردم گام بردارند.
دوم: دست دشمن از آستین برخی آقایان مسئول درآمده كه حالا مردم باید با دقت به روز ۱۳ آبان و اتفاقات آن، در انتخابات پیش رو دست این مفسدین و یاری گران استكبار را از امور سیاسی و اجرایی كشور قطع نمایند.
سوم: استكبار با حملات ناجوانمردانه اقتصادی می خواهد مردم را از نگاه عمیق به وقایعی مانند ۱۳ آبان بازدارد كه البته باید گفت این نگاه جاودانه نه تنها حذف نمی گردد، بلكه روز به روز بر آن افزوده خواهد شد ازاین رو مسؤلان اجرایی كشور هم باید به درستی در این مسائل ورود كرده و اجازه ندهند تا امثال آمریكا بخواهند با فشارهای اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهند.
چهارم: ملت انقلابی و مومن ایران یكبار در تاریخ ثبت كرده اند كه قطع ید آمریكا از كشور، استقلال و بركات فراوانی به دنبال داشته است ازاین رو مسئولانی كه هنوز راه نجاتشان را در گرو ارتباط با غرب می دانند باید بدانند كه ملت انقلابی ایران دیگر این اجازه را به آنها نخواهند داد. برجام و امثالهم ثابت كرد كه آمریكا و دوستان پلیدش هیچگاه خواهان پیشرفت ایران و ایرانی نیستند. ازاین رو در روز ۱۳ آبان باردیگر یك صدا خواهند شد تا دست آمریكا را از كشور برچینند.
پنجم: امروزه ۱۳ آبان های گوناگونی در حوزه های علمی، نظامی و اطلاعاتی در حال رخ دادن است كه عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی را به جهانیان ثابت كرده است بنابراین دولت هم باید برای فتح لانه های جاسوسی آمریكا و غرب اقدام نموده و اجازه ندهد كه غرب باردیگر به خود اجازه دست درازی به كشور را بدهد.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بعنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی كشور در این روز مهم ضمن تقدیر از مقاومت شایسته مردم ایران در مقابل استكبار جهانی، ملت شریف را به حضور در این راهپیمایی جهت فریاد شعار مرگ بر آمریكا دعوت كرده تا به مانند سال های گذشته خشم خود نسبت به شیطان بزرگ را نشان دهند.
همچنین در انتها هم نوا با ملت عزیز ایران از دولت تدبیر و امید در آستانه برداشتن گام چهارم كاهش تعهدات برجامی خواستار آن هستیم كه به گفتمان راهگشا مقاومت تكیه كرده و در مقابل زیاده خواهی های ایادی استكبار با ایمان راسخ و قوت قلب ایستادگی نماید و برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی كشور تمام تلاش خویش را با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در داخل، به كار گیرد.



1398/08/11
11:25:20
5.0 / 5
4577
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام