زاكانی در بخش خبری ۲۰:۳۰:

آرزوی مردم برای خرید پراید 130 میلیونی مایه خجالت زدگی است

آرزوی مردم برای خرید پراید 130 میلیونی مایه خجالت زدگی است

به گزارش خبرگزاری نام نامزد انتخابات مجلس اظهار داشت: همچنان در تولید پراید مانده ایم که برای مردم آرزو است و باید آنرا ۱۳۰ میلیون تومان بخرند، این مایه خجالت زدگی است.



به گزارش خبرگزاری نام به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگوی بخش خبری ۲۰: ۳۰ درباره راهکارش جهت رفع مشکل صنعت خودروسازی اظهار داشت: لازم است ورود واکسن کووبرکت به چرخه واکسیناسیون کشور بعنوان افتخار بزرگ ملی را تبریک بگویم.
وی افزود: ما دو صورت ماجرا مقابل مان داریم، یکی پیشرفت های چشم گیر کشور در عرصه موشکی، نانو تکنولوژی و سایر موارد و دیگری هم مبحث عقب افتادگی مفرط در عرصه هایی مثل خودرو است که بسیار آزار می دهد. نخستین کار، استفاده از مدیرانی است که «ما می توانیم» را تجربه کرده باشند، همینطور بتوانند با خودباوری به سمت استفاده از جوانان خلاق و پرکار و استفاده از علم و دانش پیش روند.
زاکانی تصریح کرد: در ابتدا به تحول مدیریتی نیاز داریم، پس از آن باید دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را به صنعت خودرو متصل کرده تا این وضعیت خراب نداشته باشیم.
وی افزود: صنعت خودروسازی ما با «کیا» کره جنوبی آغاز شد که امروز دنیا را فتح کرده، اما ما همچنان در تولید پراید مانده ایم که برای مردم آرزو است و باید آنرا ۱۳۰ میلیون تومان بخرند، این مایه خجالت زدگی است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: شکستن انحصار خودرو و تولید لوازم آن، امکانی را فراهم می آورد که رقابت صحیحی در این عرضه صورت گیرد و شرایط به سمتی رود که توانمندی های کشور در مورد خودروسازی به میدان آید.
زاکانی در انتها اظهار داشت: ما باید بازخورد گرفته و صحنه رقابت را با شکستن انحصار و ورود فناوری ها به این عرصه در مسیری قرار دهیم که ایران تبدیل به مجموعه تولیدکننده صنعت خودرو شده و ناظر به صادرات و رقابت دیگران فکر نماییم که هم بازار داخلی و هم بازار منطقه آف، بنابراین راحت می توانیم خودروسازی را از این وضعیت نجات دهیم.


منبع:

1400/03/26
09:21:33
0.0 / 5
888
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Namna خبرگزاری نام
خبرگزاری نام